December bebis 2013
Jag har med ul den 23e spännande och jag som inte har sett något än så det ska bli riktigt spännande!! Känns skönt att gå in i v 12 men jag mår tyvärr lika dåligt som vanligt, men jag hoppas verkligen att det vänder snart!!
Jag har med ul den 23e spännande och jag som inte har sett något än så det ska bli riktigt spännande!! Känns skönt att gå in i v 12 men jag mår tyvärr lika dåligt som vanligt, men jag hoppas verkligen att det vänder snart!!
Mammatilltvå85! Var hör man av sig om 3D ul?? Vill med göra ett 3D Jag gick ett ul den 23 och sen sa bm att vi skulle ha ett runt v 18-20 och kanske ett extra pga av att pappan är född med hjärtfel!
Jag bor i Linköping :) får kolla upp det där.. Skulle ju vara skoj med ett 3D :))
Med min 11åring gjorde jag 11 ul och det är inget fel på honom! Och jag med menade att jag ville göra 3D för att det vore skoj.. Ett minne för livet, jag kommer göra 3-4 ul om allt går som det ska, och det tror jag faktiskt inte är farligt!!!
Misskaos: min mage är lika stor.. Och jag har varit gravid 6ggr (tre barn och det här illa pyret) Och jag har inte varit på ul än och alla frågar ska du ha två??!! Men imorgon blir det ul så det ska bli spännande.. Känner att en räcker!
Misskaos: vi i Linköping gör två! V 13 och v 20 :)
Mammatilltvå84 : jag har rökfritt på min uteservering, och mycket är för att halva restaurangen är ett café/ glassbar, det sjuka är att vissa rökare blir super arga när vi säger att vi har rökfritt, det gör mig så himla arg! Jag har med varit rökare, men man måste vissa respekt!!!
Plopps80 jag har känt lite fladder dom sista dagarna. Och jag väntar mitt 4:e barn min först kände jag i v19 tvåan 18 och trean v 19 och nu känner jag lite i v 16 så jag tror det är väldigt olika.. :))
Det där med namn är ju jätte svårt! Vi har ju tre grabbar Gabriel Benjamin och Sebastian, och nu funderar vi på Maximillian :) och om det blir en tjej så har vi ingen aning, tror det blir en kille så vi har mest funderar på killnamn!!
Jag har haft 3 snabba förlossningar, en krystvärk på alla barn, sista killen 1 h 30 minuter från första värken tills han är född :) så min mf skriver det i mina papper så dom vet att det går snabbt, för mig gäller det att åka så fort jag känner minsta lilla.. :)
Jag sprack lika dant med alla mina barn, två inne och två ute, men jag tycker inte att det är så jobbigt att sy, men den där hemska spayen som dom använder innan dom syr, den gör ju jätte ont. Vi ska på ul på torsdag börjar bli nervös tanke på att min man har 2 hjärtfel, och jag hoppas att den är lille slipper det!vi kommer oxå kolla könet, men vi tror det är en liten Maximillian :))
Vi har med varit på rul idag, allt såg jätte bra ut, och vi kommer få en liten kille! Har tre överlyckliga storebröder här hemma, det är lycka det när man ser hur glada sina stora barn blir när dom får veta att dom ska få en lille bror
Jag kan inte bestämma mig för vilken vagn jag ska köpa! Den här bugaboo bee tror ni att det funkar bra på vintern? Kom gärna med tips har haft massor med vagnar men denna gång har jag kört fast... HJÄLP :))
Idag har jag varit och handlat!! En säng och lite kläder och en vagn! Det fick bli en Urban jungle :) känns skönt att få handla lite iallafall!!
Annaa1988 det blev en svart sittdel och en lime grön liggdel!! :)
Hallå! Vi ska till Göteborg nästa helg.. Vet ni hur det är med att åka karuseller?? Får man åka något? Har försökt att hitta info på Lisebergs hemsida men hittar inget!! Någon som vet??
Har ni bestämt eller klurat på några namn en, Mina barn heter Gabriel Gassan Gorgis Benjamin GassanGorgis Sebastian Gassan Gorgis Och nu funderar vi på vad nästa kille ska hetta, Maximilian Vad tycker ni? Kommer liksom inte på några långa killnamn! Så HJÄLP
Hallå! Känns lite deppigt här inne.. Jag har lidit var bulemi nästan hela mitt liv.. Det är blivit så mycket bättre när jag har fått barn väntar barn... Ända gången jag vågar äta vad jag vill utan att få dåligt samvete.... Så snälla kan ingen göra en vikt tråd!! Så behöver man inte läsa det om man inte vill...... Sorry om jag låter gnälligt!
Har varit hos bm nu på morgonen! mitt hb var på 98 så det var jätte dåligt! Och så hade jag jätte högt blodtryck så det får bli en läkartid för mig :/
Just nu är jag super nervös! Väntar på svar från min läkare ! Hade för högt blodtryck igår igen 140/100 och så hade jag + i urinet! Så nu vänta jag på svar vad det kan vara för något! Men det känns som att tiden står still... Tycker ju att dom borde ringa snart!! Och jag har precis lärt mig att man inte ska googla så mycket för det gör en ännu mer nervös :(