• Inelg

December bebis 2013

Stinakri83 skrev 2013-04-06 20:15:40 följande:
    Hur mår ni?? Jag har mått jätte dåligt med dom andra barnen! Så jag är riktig nervös denna gång.... Jag kan ta det mesta bara jag slipper att kräkas!! Det har jag gjort tillräckligt 3gånger 9 månader så jag hoppas att jag slipper det denna gång!!

Ush låter helt värdelöst.. Men när började dina illamåenden med dina barn?? Vilken vecka?
    Jag tänkte.. om man kunde få en föraning..
  • Inelg

Abban:
    Jag känner inte så överdrivet mkt heller.
    Har nyst en del. Också törstig som du! Va det ett par dagar innan jag plussade. Haha.
    Ömma bröst men de är inte fördjävliga!

Jag förstår att du inte hänger här och nojjar upp dig haha. Vet i te heller hur mkt jag ska hänga här men just nu är det kul. Och det är tack vare FL jag har fått bra idéer som också gjort att jag blivit gravid ;) så det är ju inte bara fy skam. Man får lixom sålla.
    Nu vet jag att vad som helst kan hända när som helst för vem som helst oavsett. En nypa salt bara så blir det bra :)

• Inelg

Abban. Jag har också BIM imorgon. Då borde vi ha amma BF? 14/12!!
    Ja då måste du verkligen ha mkt hormon ;)

• Inelg
    Chagot skrev 2013-04-07 07:52:03 följande:
    Vad tror ni? ( titta på de tre bilderna jag har i mitt bildgalleri) är de ett +?

Helt klart gravid. Grattis!!! Baby
  • Inelg
    Liten08 skrev 2013-04-07 19:06:16 följande:
    @Inelg, bra tror jag :) inget mer lite "växtvärk"/mensvärk och en klump i halsen/lätt illamående. Känner mig nojig :/ pratade med en kompis som haft blödningar. Båda sina graviditeter så lugnat mig och hoppas det inte blir mer. Tack för din omtanke :)

ok.. Va skööönt!. Du får prata av dig när du vill
Svar på tråden December bebis 2013