December bebis 2013
Cornelia: Hade mensvärk några dagar och nu mest ömma bröst. Inget annat. Hoppas dock att jag slipper illamående. Hatar att må illa.
Cornelia: Hade mensvärk några dagar och nu mest ömma bröst. Inget annat. Hoppas dock att jag slipper illamående. Hatar att må illa.
Hm ligger på soffan och fnular, är det till vecka 18 man måste vänta till ultraljud för att få veta om bulan lever vidare? Knäpp fråga men är så ny med detta och lite väl nojig.
Okej :) är bara en sån som har liiiite svårt med att vänta. Vill helst veta saker innan det ens har skett ;)
Ser att ni pratar om att få liten på självaste julafton ;) Har alltid tänkt att det inte kan vara så roligt, men alla kan inte planera när det passar. För vår del blir det då det blir så planering har aldrig fungerat då det inte satt sig. Ett vårbarn hade såklart varit kul men man kan ju inte alltid planera sådant :)
Någon här som har anlag för höftluxation? Själv föddes jag med det.
Jag känner ingenting, ytterst lite öm i brösten. Slipper jag illamående är jag glad.
Om illamåendet slår till, finns det något bra att ta då? Är mycket på resande fot och är rädd att det ska komma mitt i.
Ska på första MVC träffen den 30/4 :) dock känner jag mig inte ett dugg gravid.
Lite tips på hur man på bästa sätt berättar att man är gravid för en blivande mormor som egentligen inte tycker att det är en bra idé. Gruvar mycket.
Repan: hur kommer det sig? Själv har det med psykisk ohälsa att göra tror jag.