Inlägg från: LillaBulan |Visa alla inlägg
  • LillaBulan

December bebis 2013

Cornelia: Hade mensvärk några dagar och nu mest ömma bröst. Inget annat. Hoppas dock att jag slipper illamående. Hatar att må illa.

• LillaBulan

Hm ligger på soffan och fnular, är det till vecka 18 man måste vänta till ultraljud för att få veta om bulan lever vidare? Knäpp fråga men är så ny med detta och lite väl nojig.

• LillaBulan

Okej :) är bara en sån som har liiiite svårt med att vänta. Vill helst veta saker innan det ens har skett ;)

• LillaBulan

Ser att ni pratar om att få liten på självaste julafton ;) Har alltid tänkt att det inte kan vara så roligt, men alla kan inte planera när det passar. För vår del blir det då det blir så planering har aldrig fungerat då det inte satt sig. Ett vårbarn hade såklart varit kul men man kan ju inte alltid planera sådant :)

Någon här som har anlag för höftluxation? Själv föddes jag med det.

• LillaBulan

Jag känner ingenting, ytterst lite öm i brösten. Slipper jag illamående är jag glad.

• LillaBulan

Om illamåendet slår till, finns det något bra att ta då? Är mycket på resande fot och är rädd att det ska komma mitt i.

• LillaBulan
    Felinne: Känner inte något heller. Dock är jag glad om jag slipper illamående men man vill ju trots allt känna liiite. Känns inte alls gravid.
  • LillaBulan

Lite tips på hur man på bästa sätt berättar att man är gravid för en blivande mormor som egentligen inte tycker att det är en bra idé. Gruvar mycket.

Svar på tråden December bebis 2013