December bebis 2013
Men HERREGUD vad hungrig jag är!!! :O
Men HERREGUD vad hungrig jag är!!! :O
Inskrivning hos bm bokad om knappt en månad. Känns som en evighet tills dess, men men... :) Kommer precis ha gått in i vecka 12 då, så det är kanske lagom.
Hej eftermiddagsillamående! :/ Såhär var det minsann inte med ettan...
Ååhh, vad mysigt med ul! Jag har inte inskrivning förrän i början av juni, så det är långt kvar (bf 22 dec). Vill få till ett ul relativt tidigt, då jag också är nervös över att allt inte ska vara bra.
Usch, vad jobbigt med kräkningar, Goldie. Jag är eftermiddags- och kvällsillamående, men inte såpass. :)
Idag är det craving efter majskolvar. Hade inga cravings alls förra graviditeten, men nu blir jag sugen på saker jag inte ätit på läääänge. Kanske beror på mitt godis- och fikabrödsförbud. :)
Soli82, åh vad roligt med två!!! :) Grattis! Vilken omställning det kommer bli från tre till fem, men härligt! :)
Inelg - Men fy, jag beklagar. :( Styrkekramar!
Från ett vagt eftermiddagsillamående har det nu eskalerat och jag mår jäääättedåligt idag. Hulkade som en galning imorse och har fått fokusera stenhårt på att inte hulka under dagens möten. :S Känns som att jag ska kräkas vilken sekund som helst och det håller som i sig! Riktigt såhär illa var det inte med ettan, även om jag kräktes lite på jobbet då också. ;)
Ska iväg och leda mitt löppass nu efter jobbet - känns sådär motiverande i mitt tillstånd.....
Oj, Plopps80! :) Vilken fin mage! Min håller sig fortfarande platt, men är bara i v8+4. :)
Är sjukligt illamående varannan dag ungefär. På väg att hämta lillprinsen på dagis nu för att rafsa ihop lite packning och sen dra till lantstället över helgen. Ska bli sååå skönt att slippa sitta och pinas med illamående på möten i några dagar. :)
Karlar! Beklagade mig över att jag är så trött nu om dagarna och vad svarar maken? "Jag tror det beror på pollen." !!!!! Jaha, så det kan inte bero på att jag har ditt barn i magen då?? Nej, nu har jag helt plötsligt blivit pollenallergiker...... Grrr!