• Lina1990

December bebis 2013

Vi skall till Ullared på fredag misskaos så du får säga till om du hittar nått riktigt fynd man inte får missa :) idag hämta vi vagnen och babyskyddet, trodde allt skulle kännas lite verkligare när man hade vagnen men nä jag kan fortfarande inte förstå att snart kommer vårt barn ligga där :p

• Lina1990

Mamma till oliver: ja de här blir nog dyraste ullaredsresan för oss haha :p var där för några månader sen då kolla jag in babyavdelningen men handla inget men det finns massor!!! Längtar och hoppas sambon e på bra humör så stora plånboken är med ;)

• Lina1990

Puh då va vi klara på Ullared! De vi hitta var svart åkpåse med fårskinn, babybjörn bärsele, gosedjur med speldosa, 4 amnings bh, amningskudde, örontermometer, babybjörn babysitter, babygym, täcke å kudde till spjälsäng och täcke o kudde te vagn, två par sängkläder vardera te vagn och säng, fyra par lakan, fyra par plastad frotté, tre dräggelhaklappar, bh skydd, tvättlappar, tork handdukar, våtservetter, pyjamas, tre bodys, ett par byxor, badbalja och sittgrej till badet, spjälskydd, mobil till säng. Säkert glömt saker nu men detta gick på ca 5500. Åkpåse, sele och babysitter ligger på ca 1000kr styck så det är väl en femhundring man sparar per sak på dom om man skall köpa det. Vi hitta allt vi skrivit upp utan amningskläder, riktigt dåligt utbud på det tyvärr.

• Lina1990

Ja vi kände de me, e ju ändå billigare än i babyaffärer så man sparar ju på de ändå :) köpte enfärgade och den lite roligare i spets.

• Lina1990

Misskaos: ja de är ju de där tråkiga sakerna som man är tvungen att köpa hemma med som man sparar på. Vi skrev inköpslista den här gången, annars blir de alltid att jag köper massa saker jag inte hade köpt hemma eller egentligen behöver o då blir de inte så billigt längre haha :p fick köpt alla julklappar med! Skönt!! :) krya på dig med örat hoppas de läker med salvan, man har de ju jobbigt nu som det är utan sånt.

• Lina1990

Åh de borde vi köpt med, såg aldrig det. Brukar köpa på biltema minns inte va de kostar men inte 25 iaf! De räcker ju inte så länge en flaska.

Svar på tråden December bebis 2013