• Repan

December bebis 2013

Repan skrev 2013-04-11 11:08:56 följande:
    Jag tryckte i mig en pizza med parmaskinka och alkoholfria öl (=0,5%) någon dag innan jag plussade. Är inte särskilt orolig för listeria eller så ;)
    Och en herrans massa Brie! Tänkte jag skulle få glufsa lite sånt gott innan jag måste lägga av med det.
  • Repan
    zod skrev 2013-04-11 11:29:25 följande:
    Repan: Ja, all god ost blir helt klart svårast att hålla mig ifrån! Vi köper ofta hem lite ostar och äter på helgerna. Tanken på att det jag åt i lördags är det sista på nio månader känns lite småjobbigt, men helt klart värt det i slutänden så klart
    JA faktiskt. Alltså chevré, brie och champagne är det bästa jag vet. Vi brukar köra på det på helgerna då och då (fast med mousserande snarare, champagne kommer på speciella dagar) och jag kommer sakna det SÅ mycket. Men får äta chevrégratäng och sånt istället, för när den bubblat är det ju ok :)
  • Repan

Vet ej Buzan, det står att man ska ha fryst den 3 dagar om man vill äta den? Kolla LVM hemsida :)

• Repan

Får typ göra en bok o gå runt med, rökt fisk o allt man ska tänka på. Jag älskar fisk! Rökt (varm och kall) lax t.ex.

• Repan

Jag mår inte speciellt konstigt, förutom bröstvårtorna. Lite molvärk, det har slutat "hugga" som det gjorde för en vecka sen. Uppblåst mage. Men inget direkt illamående att tala om!

• Repan

Musk: ja jag får KRAMPER i typ fem sekunder så jag vill vrida mig i plågor, sen är det över lika fort igen o återgår till vanlig molvärk. :)

• Repan
    Plopps80 skrev 2013-04-11 19:37:38 följande:
    Jag har inte så mycket molvärk längre. Undrar om det är något att oroa sig för. Har fruktansvärt ont i brösten igen. Enormt trött nästan orkeslös. Har mått illa idag.
    Jag oroar mig tvärtom för att jag har mycket molvärk, orolig för missfall. Suck.
  • Repan
    Plopps80 skrev 2013-04-11 19:40:49 följande:

Aldrig är man nöjd
    Haha nej precis ;) Lugnar mig nog efter VUL i vecka 7/8. :)
  • Repan
    Liten08 skrev 2013-04-11 21:47:52 följande:
    Weeeeiiihoooo! Idag såg vi ett litet hjärta och helt i fas med mina beräkningar :) nu hoppas jag att den lille lille pricken vill växa och må bra därinne :))) helskön bm fick vi träffa, ung ch glad och kompetent kändes hon. På informationen sa dom: håll er borta från FL. Minsambo bröt ihopi ett skratt :/ :)
    hahahaha! 
  • Repan

Starkare plus idag på BIM så nu får man försöka slappna av lite i alla fall.

Svar på tråden December bebis 2013