December bebis 2013
Hämtat ut Kronans babygåva idag. Gratis är gott! :)
Hämtat ut Kronans babygåva idag. Gratis är gott! :)
Jag var i Ullared igår. Tyckte dom hade massor med fina bebiskläder! Men eftersom det är andra barnet så har vi redan "allt". Så jag kom bara därifrån med lite strumpor ;p Ville haft någon söt mössa men lyckades inte hitta det. Mammakläder var det jättedåligt med tycker jag. Besviken! Annars blev det lite smått och gott, som nappar och nappflaska. Och julklappar till storebror :)
Ha en skön söndag allihop!
Längesedan jag skrev något, men det händer absolut ingenting här. Bf imorgon! vill egentligen inte klaga ut bäbisen innan bf , men jag känner mig rätt färdig med dethär nu (; Gick över 16 dagar med första, försöker tänka att det inte kan vara möjligt ännu en gång (: Men men, bara han är här och vi är hemma innan jul så är jag nöjd!
Bf idag. kissnödigheten är värre än någonsin! snälla säg att det är ett bra tecken?!
Bf +4. Fått hinnsvepning hos bm. kom igen nu bäbis!
Bf +5. Inget händer! ):
Har haft några mensvärksliknande värkar nu ett tag. vågar knappt skriva det, hoppas hoppas att det är på riktig! fick aldrig värkar som satt i ryggen med första barnet så jag hoppas att det är samma nu. spännande! bf +6 idag
Bf +7 idag. Ganska mesiga värkar med ca15 min mellanrum. Hoppas det ökar under dagen!
Jag är också kvar! Bf+8.
Bf+9. Tänkte ta världens längsta promenad idag, föda ikväll och komma hem igen på måndag. Förstår inte vad han väntar på!? jag är laddad och redo!
Här går vattnet nu! jippi! just när man skulle sova. men nu är man ju rätt pigg igen kan man säga (: spännande nu!
Nu måste det vara på gång på riktigt här! starka värkar var femte min och rosa vatten som sipprar. hejja bäbis innan julafton!
Vattnet hade gått men värkarna kommer inte riktigt igång, så det blir igångsättning i morgon. bara att gilla läget.
Nä nu är jag på gång! Andas genom starka Värkar nu. haha, femte gången gillt typ
En kvart innan julafton föddes lillebror med urakut snitt pga låga hjärtljud. nu mår alla bra men får fira jul på bb denna gång (: