• corky

December bebis 2013

mammatilltvå85 skrev 2013-07-01 19:10:59 följande:
    Har någon av er någon blogg? Jag är så sugen att starta en men vet inte riktigt...hade en blogg för några år sedan och skrev flitigt men tog sedan bort den för att jag tröttnade.....jag både vill och inte vill ha en....*funderar*
    Ahh..nu trillade polletten ner :) Tyckte du var så bekant på en bild du la upp, men tänkte att du var nog bara lik nån jag kände.
    MEN jag följde ju din blogg! Flitigt också. Tänkte faktiskt på den häromdagen- att det var synd att den försvann :)

Så jag röstar på att du startar upp den igen :)
  • corky

Kunde inte låta bli att prova bikarbonattestet. Enligt det väntas en tös! Ska bli kul å se om det stämmer :)

• corky

Säkert inte, men provar iaf får se om det blir samma resultat ð???

• corky

Är också trött! Ingen energi alls, har inte lust till nåt heller!

• corky

Vill också handla, längtar! Men avvaktar också till RUL nästa fredag.

• corky

Får sån sjukt jobbig halsbränna ibland. Det gör ont i hela bröstet och man tror nästan man håller på att få en hjärtinfarkt! Två samarin lindrar det men tar inte bort det. Tips nån?

• corky

Har RUL på fredag, och som flera är jag riktigt nervös. Går in i v 20 i morgon och förväntar mig känna bebisen nu. Kan tycka mig ana den ibland, men är osäker om det verkligen är fosterrörelser. Vill bara att det ska bli fredag nu. Känns ändå så ovisst nu på något konstigt vis...

• corky

Kommer från ett lyckat RUL! Otroligt lättad! Blev flyttad 6 dagar, så bf 16:e. Och bikarbonattestet visade på en tös, men i magen ligger en pojk! :)

• corky

Har också moderkakan i framvägg, går in i v 21 i morgon och känner heller ingenting. Längtar som tusan att få känna rörelse och sparkar!

Svar på tråden December bebis 2013