Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Oj, jag kommer nog troligen vilja åka hem ganska snabbt! Får sådan ångest av sjukhus. Å andra sidan så är det mitt första barn och det kanske vore smart att stanna kvar lite längre.

• Förstaförsökaren26

Fiafunderar - kan dom ofixera sig?! Jag var säker på att min låg på tvären för det liksom spretar från olika håll men BM förklarade att huvudet var neråt å benen åt höger å så rumpan på vänster sida. Så ja antar att de små liven har det trångt där inne nu.

• Förstaförsökaren26

Uhh jag gjorde misstaget att ta mig en spontantripp till Ullared idag. INTE så genomtänkt när man snart är i v36. Suttit bil sammanlagt ca 7 timmar å sedan gått runt därinne. Nu jäklar trycker det på stenhårt neråt. Kan fixering vara på g?! Har aldrig upplevt sådant tryck förut!

• Förstaförsökaren26

Siolina - vågar knappt erkänna att jag handlade knappt. Införskaffade en blöjhink å en svart body för det har jag letat efter överallt. Bebisen har fått vinröda Manchester av min mamma å min kära sambo har såna byxor oxå så töntig som jag är så vill jag att de ska matcha lite med varsin svart överdel till hehe. Men annars så nej inget spec!

• Förstaförsökaren26

Plopps80 - va kul å höra från dej! Men fy va otäckt! Hoppas att både du å bebisen kommer att bli bra!! Inte så långt kvar nu!! :) Här rullar allt på! Inne på v 4 av ledighet från jobbet! Ligger på + 16kg å bebisen är på gång men inte helt fixerad än! Har en livlig och bestämd bebis i magen som jag längtar så galet efter!!

Svar på tråden December bebis 2013