• MissKaos

December bebis 2013

Prata m bm det behöver inte bli värre men det kan bli det snabbt. Du ska tex inte gå i trappor lyfta gå. Hålla ihop benen mm. Låter orealistiskt att jobba som du har tänkt om du inte får hjälp m fogarna nu.

Buzan skrev 2013-05-19 10:30:07 följande:
    Okej. Tänkte det! Läst att det är rätt vanligt och speciellt när man fått barn hyfsat tätt. Någon som vet om det brukar bli värre ju längre graviditeten går? Jag har tänkt jobba heltid augusti-november och jobbar på förskola där man knappt är still en sekund. Vette sjutton hur detta ska gå isf.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jo det kommer. Har tagit men inte lagt in.

Fin mage du har

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jo det kommer. Har tagit men inte lagt in.

Fin mage du har

• MissKaos

Jag tränar men kan inte löpträna pgs fogarna. Cyklar till jobbet ger 20 km/dag i lugnt tempo. Skivspinn och styrka i gymmet

Trasslet skrev 2013-05-21 09:55:25 följande:
    Försöker hålla i träningen och tog en joggingtur igår. Precis gått in i v10 och kroppen börjar protestera. Det som värker i nedre delen av magen och överlag är det jobbigt att springa med det här konstanta illamåendet. Ska ändå försöka hålla i tre pass i veckan ett tag till.

Hur gör ni andra? Tränar ni nåt?

• MissKaos

Jag sks. Är 37.

Du får ju inte rtt absolut tal utab en sannolikhet. Är den hög kan man göra fvp.

sillan01 skrev 2013-05-21 16:36:40 följande:
    Hej!

Är det någon av er som är över 35 och ska göra Kub test? Hur känner ni inför det? Tankar kring det? Kan man lita på det till 100%?

Kram

• MissKaos
    nexie skrev 2013-05-21 10:27:53 följande:
    Brukar springa en del, eller ja jogga, springa kanske är att ta i =). Inte jättemycket men lite lagom då och då. Igår blev det en 5 km slinga hemma. Efter ca 3,5 började blygdbenet protestera med foglossningssmärtor. Efter jag kom hem och fram till nu gör det skitont! Kunde knappt gå igår kväll....

Haft lite lätt foglossning de andra två graviditeterna men inte så att jag mått dåligt av det, mer bara känt att det händer nåt där nere. Hoppas verkligen att det här går över och att man ändå kan fortsätta jogga lite lätt ett tag till! 
    Sluta springa då! Annars är risken att du får jätteproblem.
    Jag var skitdeppig i helgen när starten till Gbgvarvet gick. Kommer väl gråta när Sthlm marathon går med antar jag. MEN det kommer fler möjligheter att springa, sen. Kör man sönder fogarna kan problemen kvarstå länge efter förlossningne och vem vill det?
  • MissKaos
    11+5. Hur stor kommer den bli? Köra magen på skottkärra i slutet? 

Om stor mage är ett symptom så 11+5 taget igår! I bakgrunden kan man se mitt kontor och mina innetofflor. Såg inte att dom stod där..
    Längtar nu till KUB på tisdag, ska bli skönt när det är gjort...
  • MissKaos
    LWE skrev 2013-05-21 21:17:15 följande:
    Oj vilken mage ;) känns som det kan vara fler än en därinne?!

Nej. Ingen risk *phu* UL är gjort.. MEn du är väl ca den 100 som frågar. Däremot är det min fjärde graviditet (ett barn sedan innan=) och jag fick ett mf 10dgr innan jag blev gravid. Vet inte om det kan påverka att kroppen redan hade börjat tänka på att fixa buk?
  • MissKaos

Jag har en stor andel fett på mi med. Det har satt sig rätt!

MariaOchNiklas skrev 2013-05-21 21:48:43 följande:
    Fin mage. Min känns bara stor och fet. På dig syns det klart och tydligt att det är en bebismage hoppas min kan se ut så om 2 veckor

• MissKaos

Då är vi två stormagar!

Stinakri83 skrev 2013-05-22 07:27:19 följande:
    Misskaos: min mage är lika stor.. Och jag har varit gravid 6ggr (tre barn och det här illa pyret) Och jag har inte varit på ul än och alla frågar ska du ha två??!! Men imorgon blir det ul så det ska bli spännande.. Känner att en räcker!

Svar på tråden December bebis 2013