December bebis 2013
Förstår drt. Vad sa dom om det?
Jag är van vid en unge som går upp 250-300gram i veckan typ. Därför känns det konstigt och oroligt att den här går upp så lite.
Förstår drt. Vad sa dom om det?
Åkte till allum köpcentrum åå fm idag. Kräktekord. Tom blöt blöja.. imponerande.
Ska med testa det trixet. Vill till gymmet!
Förresten. Min unge sög igång bröstet. La sig vsen och slurpsde i sig det som rann ut...latmask?
Det blir blött..
Krävs redskap?
Vill inte köpa hem prylar.. tar för mkt plats! Är det då varje pass eller bara i vissa?
Längtar så efter träning nu! Avslagen är nästan slut oxj snart efterkoll. Sen så! Är ju van vid träbing 6dgr vecka innan grav.. känner mig som en degklump nu.
Godis är gott. Äter med enmassa! Bordeväts bättre men men det kommer!
Mina bröst.. hon suger på höger. Vänster gör ont och läcker det rinner till fort ocj mkt. Mindre bekymmer med det kväll än natt o dag.
Försöker njuta av min bebis så mkt det går. Det är sista chansen och hon doftar ljuvligt och dom där ögonen. Mittcsamvete är sonen som får förlite tid.
Min baby sover bra åå natten men oroligt. Hos mig. Så nu jar jag sovit kasst.. *trött* tror det är gaser som ställer till det. Idag har hon sovit nästan hela dagen undrar hir natten blir?
Känns så på kvällarna. Nu har jag lagt honom och gosat så mu var han nöjd. Han vill leka när hon äter. Det blir bättre, hon växer ju snart. Han är bortskämd med massor av tid innan! Nästa vecka börjar han gå mindre på fsk har saker planerade kommande lediga dagar. Det blir bra.