• MissKaos

December bebis 2013

Grattis Plopps!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hoppas det är vändningen mot viktökning du ser början på nu. Och att det är ökning deluxe nästa gång. Föresten är drt ok att bryta ihop och gråta på vägning. Jag hade oroat ihjäl mig. När får du väga igen?

Nov13 skrev 2014-01-28 22:58:59 följande:
    Ny vägning idag. Bara 58g plus på en vecka. Blir bara mer och mer orolig över mitt lilla hjärta. Höll på att bryta ihop när jag såg siffran. Var så säker på att han ökat mer. Han har ätit väldigt mycket dom senaste dagarna och han har gått från att bajsa med 3-5 dagars mellsnrum till efter nästan varje måltid. Så han får ju i sig mat!? :(

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Spårvagnsresa med två barn till mitt jobb igår. Herregud säger jag bara! Resan gick bra men stora känner sig försmådd och beter dig därefter. Att vi byggde lego h dagen imnan

Räknas inte.

• MissKaos

Min unge äter mindre ofta. Bajsar mindre ofta, men när hon gör det -wow.. hoppas hon äter mer per gång bara! Sover större delen av dygnet men är glad när hon är vaken och komunicerar gärna med oss (utom när hon har magont då). Sprattlar vilt med armar och ben Vägning på onsdag. Spännande.

Hon sover så mkt mer än vad storebror gjorde. Fem veckor i lördags. Hur mkt sover era småttingar?

• MissKaos

Elsa somnade kl 1 inatt. Hon kör tonårsstyle. Sova länge på fm uppe sent. Åt en gång på natten och sen mayade jag henne kl7 mitt bröst var explosionsnära.

. Idag premiär på gymmet. Mammacore. E sov nästsn hela passet. Imorgon kommer jag vara mörbultad. Men dax att göra ngt åt formen så ryggen interasar. Vill gärnaci jeansen igen. Får på mig 31 i midjan nu. BruBrukar dra 26 el 27. Hmm.. kommer det ens gå bli normal igen eller får man acceptera att ålder och barnafödande tar ut sin rätt nu?

• MissKaos

Beror nog mer åå kroppsform än kilovikt. Jag gillar långdistans löpning. Det gör ju ngt med kroppen om man springer 4-7mil i veckan cyklar 8mil och styrketränar lite...

Repan skrev 2014-01-30 16:32:08 följande:
    Är normal/smal men ej haft 26/27 sen 10-årsåldern o då var det ju cm-storlek ;)

• MissKaos

Man får vara glad så länge dom inte kommer hem fulla

Repan skrev 2014-01-30 16:44:54 följande:
    T har samma dygnsrytm som E, tonåring! :)

• MissKaos

Jobbigt!! Min stora gjorde så. Fåse om E vörjar med det med sen

[quote=72380244][quote-nickfy]siolina skrev 2014-01-30 17:53:36 följande:[/quote-nick]Jamil äter så ofta, speciellt på nätterna, att jag i princip inte har sovit två timmar i sträck sedan han kom. Det är ett under att jag överhuvudtaget funkar!

Ensam hemma med barnen i natt, frugan jobbar natt. Men sedan är hon ledig i morgon och jag ska jobba.[/quote]

• MissKaos

Sju!! Omgåmgar nerspydda kläder idag. E ser kul ut i 62

siolina skrev 2014-01-30 18:41:28 följande:
    Hoppas inte! vår dotter åt flaska och hade napp, det var aldrig lika desperat med henne. Han har gjort varit sådan här sedan start, snuttar mycket men äter som mest på nätterna. Kräver attbli buren hela tiden också Klarar max fem minuter utan att bli buren av någon av oss. Är ännu värre än sin syster. Mysigt men jobbigt, herregud. Tur att vi har bärselen.

• MissKaos

Sonen tog inte flaskan o inte nappen. Denna verkar ha samma åsikt om det hela. Ammade länge och mkt fårse hur det blir denna ggn. Smidigt med mat som dom äter inget krångel men nattsömn är med bra..

Svar på tråden December bebis 2013