• MissKaos

December bebis 2013

Är det inte så med de flesta bebisar? *hoppas*

La elsa sovandesbi hennes säng ca 22:15. Sen maaat. Hon åt nog 3ggr till innan kl 8:30

nick]Upplever ni era bebisar mer missnöjda på kvällen? Inte så att han skriker men han har ett ökat närhetsbehov och vill gärna amma mer samt bli buren. Sån är han inte på dagen.[/quote]

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hej Ullared!!

Plopps80 skrev 2014-02-13 11:43:06 följande:
    Ja vid 4 månader är en magisk vändning. De börjar sitta med vid bordet i stol och får börja smaka på maten å knapra på lite majskrokar och smörgåsrån. De kan underhålla sig själva med leksaker och älskar oftast att sitta i vagnen å kolla på allt omkring. Idealiska månader för shopping från 4 mån tills barnet börjar gå. Ludde sover iofs ofta 2-4 timmar på förmiddagen i vagnen så det går bra att shoppa nu med :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag är på!!

Låtet inget kul.

Varit på bytingen idag. En grönrandig gegamoja body 40kr..

Sen gymmet. Rätt mör nu

Äter inget sött nu men otroliga mängder mat!

Plopps80 skrev 2014-02-13 13:30:57 följande:
    Miss kaos jag tycker verkligen vi ska ta en tur om ett par månader! Kommer på det å det å det jag behöver och som sagt idealiskt med shopping i den åldern!!! Är så glad nu för mannen kommer hem kl 17 idag. Han bad att slippa jobba över och det fixade sig. Puh! Mår så dåligt. Men Ludwig har en sovdag. Har varit vaken 2 timmar sedan kl 07. Nu ska jag strax hämta tösen och släpa mig till affären för att handla nåt lätt att ha till middag. Själv har jag bara intagit godis och Cola idag. Brrr kämms inget bra!

• MissKaos

Mer!! Läs i Olgas bok. Tror den är perfekt att starta med när det är så. Mkt greker som har flyttst på sig under graviditeten. Och blivit försvagade.

Ska bli spännande om du ser skillnad sen sist vi sågs! JAG inbillar mig skillnad men det kan vara en drl önsketänkande i det

Finns ju en anledning att man inte ska löpträna försen sex månader post partum!!

Plopps80 skrev 2014-02-13 13:38:18 följande:
    Duktiga du! Ska ta tag i mig själv någon gång! Har fortfarande hemskt ont i mina höfter och när jag gått långpromenad haltar jag i flera dagar. Fattar inte... Är ändå 2,5 mån sedan jag födde. Har alltid haft lite ont i höfterna sedan åratal men detta är värre än någonsin. Vågar inte gå eftersom jag då har ont i flera dagar. Undra om det är normalt? Har även ont i korsryggen. Däremot har äääntligen den molande värken i livmodern upphört. Den som höll mig vaken på nätterna. Det tar ju 9 månader för kroppen att föda barnet och tar säkert 9 månader för kroppen att återhämta sig.

• MissKaos

Nej vi är inte kristna.

Hade välkomstfest för sonen när han var sex månadet går väö bli så med denna med!

Repan skrev 2014-02-13 14:21:14 följande:
    Nån som tänkt döpa?

• MissKaos

Hej knipövningar!

Yoga pm ett tag? Det blir man thightare av..

moruri skrev 2014-02-13 15:54:39 följande:
    Haha plopps! Ska se om jag kan senare :p

Vi har tagit upp sexlivet igen. Min Karl påstår att den fortfarande är good enough, men är fortfarande nojig! Vill fortfarande leva upp till smeknamnet BMDTF ( bruden med den tighta fittan) hahaha! Nej nu var jag too

• MissKaos

Idag hsr Elsa varit vaken totalt 3-4h. Undrar hur kvällen blir?

• MissKaos

Det ska inte vara så.säger dom det gå till privat!

sarak skrev 2014-02-13 17:45:35 följande:
    Jag kniper hela dagarna. När jag ammar, när jag kör bil, när jag duschar och borstar tänderna. Hjälper föga, urinläckage så fort jag tex måste springa något steg. Fruktansvärt. Sladdrigt är det inte, livmodertappen?? Eller något annat hänger ner, får knappt in ett finger. Efterkontroll nästa vecka, faktiskt sjukt nervös. Rädd att dom kommer säga att det är normalt och att det kommer vara såhär

• MissKaos

Nej. Skitkasst..

/fd bulimiker

moruri skrev 2014-02-13 18:19:04 följande:
    Haha, plopps som jag känner igen det där. Först tänker man sooooov för fan, sedan när de slocknat så sitter jag och går igenom bilder och videos på dom, haha! :D

Någon som säljer en ny käft btw? :,( får dra ut en tand, fyra storhål och ett par små. Så jäkla deppigt! Verkar som att magsyran frätt sönder mina tänder rätt rejält. Hon sa min emalj blivit jättetunn. Detta sedan jag var gravid med Ferdinand. Att kräkas varje dag i 1 1/2 år är tydligen inte det bästa för tänderna :(

• MissKaos

Min sötnos sov en massa timmar isträck inatt. Somnade båda två när hon åt. Jah vaknade la henne i spjälsängen hon sov minst 3h tilm där. Jag vaknade av att hon gruffade däri o ville ha mat. Sen sov hon jämte mig i ca 3h i ett sträck. Skönt. Vaken mkt på dagen idag men nöjd hon har legat i babygymmet själv medans jag bytte lakan. Sonen har hjälpt till att städa -han får då veckopeng/städpeng/betalt hsn spar till ett spel han vill ha. Meningen är att han ska fatta varifrån pengar kommer och att få önska o längta lite. Nåväl snart har han sina 45kr till angry birds go.. goingen satt o räkna sina 10kr när han la ner dom i plånboken. .

Hunnit mkt! PW (mannen hemma m stora) lakansbytte städ av både badrummen lunchfix tvättar nu tredje maskinen.. dammsuga fick gubben göra! Nu har vi fikat och jag är trött.. men nöjd! Måste väcka bebis. Aj mina bröst!

..och mannen får väl lov att jobba färdigt..

Svar på tråden December bebis 2013