December bebis 2013
Åhhhhh... nerver nu.. Inför Kub imorgon.. Tänk om det inte finns ett levande foster där.. Eller om det är dåliga odds.. Nu slår nerverna till, tur det är redan kl 9 imorgonbitti.
Åhhhhh... nerver nu.. Inför Kub imorgon.. Tänk om det inte finns ett levande foster där.. Eller om det är dåliga odds.. Nu slår nerverna till, tur det är redan kl 9 imorgonbitti.
Svar nej.
Kub ua! Sprattelbebis har allt den ska. Flyttad ett par dagar till6/12
Så glad! Noll focus på jobbet idag
Ok. Det är hemjärn -alltså samma typ av järn som finns i Blutsaft. Du tar hela dosen sammanslagen. Ger sällan biv från magen.
Du skulle med fördel kunna ta den separerat från din mitt val eftersom den innehåller ett annat sorts järn och tar du dem vid olika tillfällen så får du maximalt upptag. Jag hade valt att ta Hemofer ca 30min FÖRE måltid pga att det är hemjärn. Det tas lättare upp då. Medans den typen av järn som finns i tex Niferex fungerar tvärt om och ska tas ihop med mat.
12+4 idag. Igen! Blev ju flyttad ett par dagar så nu "gör jag om" några dar. KÄnns lite skumt på ngt vis för innan har jag bytt vecka på onsdagar. Nu blir det fredagar istället tror jag.
Helt slut idag. Hemma med en sjuk son. Han har varit brännhet i natt och var vaken ca 2h, fick Ipren men han kunde inte sova medans han var så het. Stackarn. Fick MATA honom med pankakor med grädde på förut. Han fick 5 godisbitar som låg här, han slicka på dom och sa att dom var äckliga. Fick kasta.. Inte riktigt likt honom. Han är inget godismonster och bbrukar gärna spara sitt av sitt lördagsgodis men får man så få bitar brukar dom ju slinka ner. Det enda han egentligen vill ha är cola och glass....
OJ! Nu sparkar det vilt i magen ÅH så härligt. När jag satte mig här och skrev kom det "boink boink" inifrån Mini gör sig påmind