Inlägg från: FiaFunderar |Visa alla inlägg
  • FiaFunderar

December bebis 2013

Här är det lugna gatan! Det första min karl sa till mig imorse när vi vaknade var: Ska du ha kvar det där du har i magen länge till? Jojo visst jag har gärna kvar "det" i några månader till! Not! Jag skulle vilja att hon kom senast imorgon annars kan hon vänta till nyår :)

Tuttiluttan skrev 2013-12-17 09:00:23 följande:
    Kan tänka mig ngr få sjusteringar, föda barn på lördag går oxå bra Fredag fyller min far år, så då hoppar jag gärna över barna födande! Varför kan man inte bara få lägga upp en planering i samband med BF o sen få köra på de? Så många blivande mammor som mått så mycket bättre.. Hur går de för er? Repan? MissKaos? Fiafunderar? O alla er andra?

• FiaFunderar

Jag läste att statistiken säger att man går ca 3-4 dagar kortare med tvåan. För oss betyder det 25.e eller 26.e. *tjuter en skvätt*

Eyeonly skrev 2013-12-17 11:53:25 följande:
    Undra vad statestiken säger , går man lika länge över med andra? Man kanske går länge , haha ????

• FiaFunderar

Ja eller så får de sluta ge ett BF datum och ge den gravida ett intervall som hon antagligen kommer föda inom. Typ: Du kommer antagligen att föda mellan v.49 och v.52 :)

Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-17 12:57:21 följande:
    Jag tycker personligen att vare sig det är 1 eller 5 så ska de komma på BF! Punkt slut! ;)

• FiaFunderar

Grattis till alla er som fått era underverk! Vilken underbar jul det blir för er :) Själv har jag det sjukt jobbigt med foglossning igen. Kändes nästan som den försvann ett tag men nu ikväll är den hemsk. Jag har iofs gått på stan i tre timmar och även gått en liten raskare promenad nu på kvällen. Mellan jul och nyår tror jag vår Lillis dyker upp :)

• FiaFunderar
    Eyeonly skrev 2013-12-19 20:44:08 följande:

Idag kl 14,29 kom äntligen våran prinsessa!

Grattis till bebisen ?? Underbart!
  • FiaFunderar
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-20 18:40:21 följande:

Det här gör att väntan på bebisen känns nååååågot lättare ??? phpm0KFTD26796.jpg

Yummi :)
  • FiaFunderar

Jag hoppades hoppades hoppades att det skulle hända något inatt. Det kändes annorlunda i magen och ryggen igår/inatt...

Men jag vaknar som vanligt nu kl 8 och är lika besviken... Bf+7

Svar på tråden December bebis 2013