December bebis 2013
Någon som äter nåt mer än alvedon mot foglossning? Vadå i så fall?
Någon som äter nåt mer än alvedon mot foglossning? Vadå i så fall?
Citodon.
Kodein +paracetamol i.
Finns inte mkt annat man kan ta tyvärr.
Vecka 27!
Härligt foto!
Dubär jättefin
Usch blir orolig för alla dessa sammandragningar som alla har, påverkade tappar och så vidare... hoppas det går bra för alla. Nu är vi ju så långt gångna att överlevnad ska vara rätt säkert men hoppas såklart bebisarna får bakas klart innnan de kommer, de allra flesta åtminstone.
V. 28 idag, +8 kg. Har mycket ont av foglossningen nu, men simmar då och då, varav kanske max 30 minuters krålande med mycket lite sparkande med fötterna, sen ligger jag och flyter för att musklerna ska få slappna av. Håller på med TENS, spikmatta och massage, varma bad, vetekudde och alvedon. Det går okej de flesta dagar, jag får ihop studierna men inte mycket mer, det går dåligt vissa dagar då jag bryter ihop och grinar och det går bra andra dagar då jag till och med kan sitta ett tag på restaurang eller besöka nån butik på stan eller så.
Frun ska iväg utomlands en vecka till familjens sommarhus i sydeuropa, är lite nervös över det. En vecka känns så länge. Jag kommer ju bara vara i v. 30 ungefär men ändå. Hon ska handla mat till hela veckan och städa och så innan hon åker, laga lite mat som kan frysas in till mig osv, så att jag bara behöver tänka på plugget och mig själv. Men är lite nojig ändå. Tänk om jag föder när hon är borta... Suck, hjärnspöken :)
Annars är jag lite peppad på att det är 90 dagar kvar nu. 90 dagar, det känns överkomligt.
Vi är flera som bor i gbg.och hsr bil... ska jag inboxa mitt nr in case of emergency?
Läter rätt vidrigt med dina fogar. Hoppas bebis fixerar sig och att det stablisersrar dina fogar..