December bebis 2013
Jag tappar inte ett hårstrå. Trodde alla fick tjockare hår under gravven och att man efter förlossningen tappar en del. Har enormt mycket hår och nu är det nästan för tjockt. Tar 30 min att blåsa det torrt.
Jag tappar inte ett hårstrå. Trodde alla fick tjockare hår under gravven och att man efter förlossningen tappar en del. Har enormt mycket hår och nu är det nästan för tjockt. Tar 30 min att blåsa det torrt.
Är cool lugn denna gång. Sist boade jag och kände mig stressad över allt. Nu har jag ju allt till bebisen och vet att allt blir bra ändå Vagn ska vi köpa direkt efter rul om det går bra. Ska ha en svart brio smile med svart mjuklift. Kampanj just nu 5.300:- otroligt billigt för en så bra vagn. Så den vill jag kamma hem innan den tar slut! Någon som gjort bikarbonattestet? Man ska tydligen kunna se könet via det. 2 msk bikarbonat och lika stor del urin som man häller över bikarbonaten. Händer det ingenting är det flicka och blir det skum är det pojke. Ska göra det testet. Haha.
Har köpt bikarbonat så imorn ska här testas
Väntar pojke enligt bikarbonattestet. Såfort jag hällde i kisset började det bubbla och skumma som bara den
Gjorde ringtestet nu. Ringen både snurrar och pendlar. Skitkul ju för jag har en dotter och kanske en son i magen.
Först åkte ringen i cirklar och sedan började den pendla. Första testet både pendlade den och snurrade. Jäkligt kul att se om detta stämmer. 10 dagar till rul.