December bebis 2013
Ja nu är jag lycklig Tack för en intressant diskussion.
Min dotter har ljusa korkskruvar och alltid klänningar och finskor. Hon är dock ingen ljuvlig varelse för det utan hon skitar ner sig, klättrar i träd svär, gapar, har alltid hål på knät på tightsen. Det ena utesluter inte det andra
Ska också åka ner i juli efter rul. Har dock det mesta till en bebis redan. Men ändå liiite nytt tänker jag unna mig Det är väldigt olika med deras sortiment ibland är mammakläderna inget vidare och ibland finns massa fint. Lite så överlag i Ullared. Jag åker dit ca 5-7 ggr per år älskar det stället.
Är så dödstrött. Har varit förkyld sedan förra lördagen. Är mycket bättre nu men hostar fortf och är snorig. Blir man mer utslagen som gravid vid förkylning. Skulle kunna sova hela dagarna. Städade lägenheten igår. Tvättade och bytte lakan. Detta brukar ta 2 timmar men eftersom jag måste vila varje halvtimme tog det 5 timmar. Hade extremt lågt järn för 5 v sedan. Har ju ätit Hemofer men vet inte om det hjälper. Var väldigt pigg med mycket energi innan denna förkylning. Ska till läkaren om en timme. Ska be om en sjukskrivning veckan ut är sedan mammaledig. Orkar bara inte jobba. Har ingen ork eller energi. Borde man vara orolig?