Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Va spännande :) När har du BF? :) Man kanske inte ska sluta hoppas på att det startar för en annan snart oxå :)

• Förstaförsökaren26

Åh har du oxå BF idag pytsen! :) känner du nåt?? Jag känner inte ett skit :( Vill gärna få idag är lite vidskeplig å idag skulle min g-mormor ha fyllt 100 år. Hade varit lite coolt om lillan kan titta ut idag då :)

• Förstaförsökaren26

Pyysen - Jo, jag mår överlag bra men börjar bli tungt nu. Gick på bio igår å såg the hobbit - rekommenderar inte en 3 tim film när man är höggravid hehe. Ja, de kan väl komma nu :) ha en liten bebis i famnen till jul! Vore helt underbart! :)

• Förstaförsökaren26

Misskaos - jag gick precis innan filmen började å sen var det bra faktiskt. Men ryggen var inte glad efter filmen å lillan i magen levde rövarn hela tiden så jag fick ändra sitt position hundraelva gånger. Hur går det för dej?? Någon bebis på g?! *hoppas*

• Förstaförsökaren26

Tycker synd om dej Misskaos, nu kan din bebis allt få komma! Förstår dej att du känner dej låg! Jag har BF idag å känner mig små nere, kan bara tänka mig hur du känner då! Men inom ett par dagar MAX har du din lilla! :)

• Förstaförsökaren26

Misskaos - förstår inte varför man ska behöva gå över så jäkla lång tid. Det medför ju att man blir nere å inte mår bra alls! Jag ska hålla tummarna att det sätts igång för dej!!

Svar på tråden December bebis 2013