December bebis 2013
KUB vilka? Och varför (om man vill berätta)?
KUB vilka? Och varför (om man vill berätta)?
Hur går tankarna om testet visar höga risker? Vill man fortfölja sin graviditet eller känner man att man vill veta för att eventuellt förbereda sig på en barn med behov?
Plopps är det så det funkar i så fall? Att man kan få göra en under narkos i så fall? Och när är det "försent" isåfall? När måste man göra det utan narkos i så fall? Och varför?
Kub görs i vecka 12 och kan avgöra om barnet är friskt eller ej. För mig kostar det 1500 kr för att jag är under 35 i Göteborg
Åh va kul med alla nya!!! Kan ngn uppdatera listan och vart alla kommer ifrån. Eftersom många är från gbg kanske vi kan göra en sån träff efter vecka 12! Går det att skapa privata forum här på FL eller måste än helt enkelt bara starta en ny tråd? :) tack för ALL info om KUB och bruna flytningar!
KUB hur går undersökningen till? Bara ultraljud och blodprov eller sticker de in en nål i magen :/
Irlais ok tack då fattar jag! :) ja hur startar man en grupp?
Det hade vart skönt att kunna ha olika ämnen så inte allt hannar här på samma ställe gör det är svårt att följa
VAD jobbar alla med? :) Jag är utbildad förskollärare!
Gud va spännande att höra vad alla jobbar med
Nyttliv hej :) bor i Masthugget också första barnet!
Nania Jaaaa :)
kom hit allihopa det är hur bra som helst :) mammatilltvå, nania och jag är där redan!! kram
På mig syns det knappt hur kan det vara sån skillnad? Jag menar det finns ju inte ens en bebis därinne än mara en ärta :D Jag går till grupen och postar en bild på min mage lol
Lemon Lime Välkommen :) Vi har alla flyttat till den här gruppen så kom hit och dela med dig av din historia. Vi pratar nämligen lite om KUB och jag vill göra ett sådant men behöver lite info från ngn som gjort det och hur det går till om du vill dela med dig :)
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458/forum