Jag känner med dig, det är mycket man ska gå igenom med e n graviditet och förlossning! Du är duktig som har klarat av allt och hemorrojderna kommer försvinna, blir du dessutom opererad försvinner de ju för gott så det låter som något som snart är ett inne blott. Jag sa nyss till min sambo att det är så mycket med gravidkroppen som det aldrig talad om, allt vissa kvinnor lider av i hemlighet. Tur iaf att vi som har gått igenom det själva vet vilken bragd det är att klara av allt detta, och kan ge stöd och kraft till varandra. Jag menar det verkligen när jag säger heja dig, tycker det är medaljni på att föda barn!
Plopps80 skrev 2013-11-24 13:12:00 följande:
Miss kaos. Har 7 st hemorrojder. Några stora som druvor. Ligger bara och gråter barnmorskan sa att hon inte sett något liknande så nu väntar jag på läkaren. Jag bara gråter och gråter. Kan inte gå, sitta eller stå. Ligger på sidan och det bultar så det känns som jag ska gå av på mitten. Hoppas de opererar bort dom! Ang slempropp så gick aldrig min. Ja inte som jag såg i alla fall. Har bara haft vita flytningar varken mer eller mindre. Började dricka hallonbladsthe för exakt två veckor sedan. Köpte löste som ska dra 10 min under ett lock. Märkte direkt ökade sammandragningar och aktivitet i livmodern. Vet inte om det beror på thet men det var samma med dottern. Hon föddes som idag 38+0 och Lillen igår 37+6