• Inelg

December bebis 2013

Jag är hemkommen från min gyn. Vi gör missfallsutredning och i det ingår veckovisa VUL för att följa utvecklingen.
    Vi såg en hinnsäck på rätt ställe i livmodern. Jippie! Lite för tidigt att se något annat :)
    Jag blev framflyttad också. Bra där.
    Trodde jag var på 4+3, men flyttades till 4+5. Det tackar jag inte nej till. Det betyder att jag hade ÄL 2 dagar tidigare än jag trodde och innan det öns gav utslag på ÄL stickorna!!?? Skumt!!! Kan man inte lita på ÄL testen alltså? Kanske därför det tagit sån tid för oss att bli gravida??????

• Inelg

Liten08: :)

Plopps: å vad Nice att gulkropp och Freddie hittades på VUL:) Jag ska göra nästa VUL om 1v och då förväntas vi se en prick också :) Spännande

• Inelg

Annie: så ledsen för din skull. Har 2 MF bakom mig just så jag förstår..

• Inelg

Jag ska på VUL imorgon bitti. Ingår i bår missfallsutredning. 5+5 imorgon. Håller allt jag har på att det finns en liten där.
    Har haft 1 MF och 1 MA innan..
    Jag ber till Gud varje dag att ge mig mitt lilla mirakel denna gång. Hoppas han lyssnar..

• Inelg

Cygge. Skönt på båt sätt att "hoppa över" all oro de första veckorna. Haha.
    Du har nog BF runt 20-25e nov skulle jag tro

• Inelg

Cygge. Jag fattar den oron också :)
    Men det är nog verkligen ingen fara tror jag. Gör så att du bokar in en tid hos BM så kan me med ett VUL bekräfta hur långt gången du är! :) då kanske du får de den lille också.

• Inelg

Repan vad jag förstått så har kroppen ett minne och vet hur och vart den ska flytta på alla organ och tarmar när man blir gravid. Så så fort man blir gravid flyttar allt sig upp för att göra plats för livmodern och därav ser man gravid ut snabbare. Vet ej om det är så att livmodern också växer snabbare?

• Inelg

Lilla lady. Söta su det behöver inte betyda MF! Det är vanligt med blödningar i början! Blöder du mkt?

• Inelg

Ikala. Självklart följer min sambo med. Alltid på alla om han inte jobbar. Vi är lika delaktiga i det plus att vi är varandras stöd om något går fel..

Svar på tråden December bebis 2013