December bebis 2013
Babynestet :) jättelätt att sy!
Babynestet :) jättelätt att sy!
Jag har en buggysnuggle men använder den bara på höst och vår , mysig men inte så jättetjock ... Men sen beror de domsagt på vart man bor
Ska ni vaccinera er ? Jag tänkte inte...
Är oxå i vecka 34 med sf mått 29, inge konstigt alls sa min bm:) bebis hade sjunkit ner men var ruckbar .
Någon som ska ta influensavaccinet ?? Rekommendationerna är att man ska ta det när man är gravid . Är osäker , men känns som att de kanske är bra å ta så man inte blir sjuk när man har en liten bebis
Jag ska ta vaccinet idag, pratade med min bm och hon sa att de är stor risk att man får lunginflammation när man är gravid då barnet ligger å trycket upp lungorna, nått sånt ... Jaja Fårse hur de går , tar iaf den å hoppas på inga biverkningar ... Massor med snö här å lite blida på de, lyckades halka igår å har sjuuuukt ont i ryggen nu ... Suck lika å gå å handla broddar
Brukar inte skriva här så ofta men hänger med ändå :)
Nån annan av er som ska ha andra barnet som börjar få lite förlossningsskräck...?
Gick jättebra förlossningen med första men ändå känns de så jobbigt denna gång , är de för att man vet vad som komma skall ?!
Bf-6
Grattis till alla bebisar ! Här händer då inget :) lite nervös 12 mil till bb och -30 ute nu ! Hallelulja
Går bra att äta om det varit fryst innan ! :)
Hej! Har bara läst tidigare, aldrig skrivit, men nu tänkte jag bara fråga lite grann.
Det är mitt första barn så har noll koll på allt. Hur vet man vad som är förvärkar och vad som är värkar? Har haft smärtsamma värkar var 10-13de minut sedan inatt vid 4-tiden. Det började egentligen redan igår morse men hela gårdagen var dom väldigt oregelbundna. Slemproppen har också gått idag men vad jag har förstått behöver inte det betyda så mycket.. Har bf om en vecka men vore ju fantastisk om bebben ville komma lite tidigare :) men hur vet man? Förlossningen sa att jag inte kan göra annat än avvakta och det förstår jag ju men jag vill veta om det är på g eller inte, blir ju tokig om jag kan gå omkring såhär i veckor. Vad tror ni? :) tar maxdos panodil men det hjälper inte för fem öre.. Det är nu man verkligen är ledsen över att man inte har ett badkar, hade varit gudomligt!
Bf idag , verkar då inte komma nån bebis här ! Suck...
Har haft oregelbundna värkar sen 22, de gör ont med är helt klart genomhanterliga... Vissa nyper till lite hårdare. Förvärkar? Eller latensfas? Vad tror ni?
Jag är så less, ger upp, denna bebis kommer aldrig ut !
Jo då! Ut kommer den men det är tråkigt att vänta :) Har du gått många dagar över? Själv är jag på +3 nu.
Ja det är mitt andra. Förra gick jag över 15 dagar ???? Så jag tror denna dyker upp efter jul TYVÄRR
Haha ja de är orättvist !!! Alla borde få lida lika ;) är på bf+4 och sonen född bf+6 såå den borde komma NUUU..
Går runt med konstant molvärk , ibland kommer en värk som nyper till !
Igår hos bm , mogen och öppen 2 cm lite tapp kvar...
Hon gjorde hinnsvepning , inte hjälpt nått verkar de som
Nån annan som dricker hallonbladste, är de till någon nytta? :)
Är oxå bara "stressad " över att barnet ska behöva komma under julen!