December bebis 2013
Jag mår bra men mår illa om jag äter pizza eller annan fet mat. Mår illa av kaffe och om jag äter mig mätt. Är tröttare än vanligt men mycket piggare än i början. Behöver mer sömn. Har gått upp 8 kg. Not god!
Jag mår bra men mår illa om jag äter pizza eller annan fet mat. Mår illa av kaffe och om jag äter mig mätt. Är tröttare än vanligt men mycket piggare än i början. Behöver mer sömn. Har gått upp 8 kg. Not god!
Har gått upp 9 kg!!!!!!!!!!!!! Helvette känns inte bra
Rul imorn. Nervös och förväntansfull. Hoppas den är frisk och att vi får se könet. Ang sex känner jag mig som en icke sexuell varelse. Får tvinga mig att ha sex för min sambos skull. Vi har haft sex 4 ggr sedan jag blev gravid. Han är inte direkt på och jag slipper helst. Känner mig fet och oattraktiv
Ang light läsk har jag läst att man ska undvika det men allt med måtta säger jag. En light läsk då och då skadar inte. Själv får jag svåra magsmärtor och diarré av lightprodukter så här är det rätt mkt sötad dryck som saft och juice som slinker ner. Inte så nyttigt men ack så gött!
Har varit vaken sedan kl 02, helt hopplöst att försöka sova. Det bränner som eld i strupen, min halsbränna har de senaste dagarna eskalerat totalt. Måste köpa Novalucol, de hjälper bäst av allt för mig! Är sjukt orolig över rul idag också. Får massa hemska bilder i huvudet och vad säger att jag får ett friskt barn? Tänker på Trisomi 18 att behöva avbryta graviditeten. Min bästa kompis kommer ner och passar dottern dagis är stängt. Hoppas det här blir lyckans dag och inte tvärtom.
Är världens lyckligaste just nu. Allt var bra med bebis. Bf 7/12. Det är en SON. Känner mig så välsignad. Jag ska få en liten son. Bikarbonattestet fungerade
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps29cac50d.jpg här är min lilla goding