December bebis 2013
Grattis vad roligt.
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps1024714d.jpg vagnen monterad och klar.
MISS KAOS Finns det två villervalla outlet i stan? Vet ju att villervalla ligger i Haga och outleten längre ner mot andra långgatan men har för mig att jag sett en outlet till närmare stan. Det kliar i shoppingnerven nu. Dottern avskyr villervalla så jag längtar efter att handla där. Men handlar helst på outleten. Där är det ju upp till 70%.
Jag har köpt en brio smile med 2 svängbara hjul fram som går att låsa om man vill! Det blev sittdel och hård liggkorg. Hade tänkt mjuklift men alla jag pratat med sa att det var dumt med tanke på att vi får ett vinterbarn och det är mer ombonat i en hårdlift. Jag köpte vagnen då den fått massa positiv feedback och att den är otroligt populär. Slutsåld överallt men på den affären jag köpte den fanns den just nu och kostade enbart 5.300:- därför slog vi till nu. Skulle det hända något med barnet får man lämna tillbaka vagnen och dom var så snälla och skrev på kvittot att garantin inte börjar gälla fören i december. Ett klipp känner jag.
Ja den ska ju vara väldigt bra. Jag kör runt den här hemma ha ha. Hur gammal är din dotter?
Molo magen är perfekt av Hemofer. Blir inte alls påverkad och jag är hyperkänslig. Niferex och sånt går inte då har jag konstanta magsmärtor. Spännande med rul. Det är bara för underbart vad visade bikarbonattestet sist? Vad tror du att bebisen har för kön? Jag svävar fram på små moln att jag ska få en son. Det känns så speciellt när man har en dotter. Min dröm är att få uppleva båda könen och det verkar som drömmen blivit sann