December bebis 2013
Stort grattis Pyysen - vilken härlig julklapp. Här händer det icke mkt BF+10 idag.
Stort grattis Pyysen - vilken härlig julklapp. Här händer det icke mkt BF+10 idag.
Uhh då lossnade slemproppen då. Satan så äckligt! Men visst borde det innebära att hon borde vara här inom en vecka då?! Är ju ändå på 41+2 dvs 10 dagar över tiden nu.
God morgon! Ni som inte har fått era små juveler än hur mår ni?? Har ni några känningar på att det kan vara på g?! :)
Skönt att höra att ni mår bra tjejer! :) Jag känner nästan samma - att det får bli en 2014 bebis istället. Igår lossnade en del av slemproppen å imorse ännu mer. Men det är allt. Har inga värkar eller liknade så hon kanske stannar till 1/1 :) Så kort tid kvar nu liksom! :) helt overkligt att vid denna tid nästa vecka kan man vara mamma!
Fiafunderar - är på BF + 11 idag. Har fått tid på måndag på förlossningen för bedömning om hon inte har kommit. Å känner att så väntar jag gärna till 1/1 eller att det sätts igång av sig självt.
MARIA - ja, men det är de säkert! Passa på å vila så mkt du bara kan!! :)
Moruri - Jag beklagar sorgen!! :( Kan inte ens föreställa mig den sorgen! :(
Åhh va spännande Fiafunderar!! Lycka till nu!! :)
Åh grattis grattis Fiafunderar!! Det blev en 2013 bebis för dig! :)
Då vad BF+13 här då! Gaaaah :( Men tänkte lite som så att visst fick både du Misskaos och du Fiafunderar era bebisar på BF+13/14?? Det här med att bli igångsatt känns inte så lockande....