December bebis 2013
Mer el mindre övergivsn ät
Edvin
Emil
Josef
Samuel
Elsa och Astrid gick bort rtån listsn av förklarliga själ.
3+2 idag.
Angående orkeslöshet så kan jag bara hålla med er andra! Jag har ingen energi nu men ska jobba fem veckor till efter den här. Det kommer att bli en verklig kamp.
Även jag har gjort TUL pga stillastående SF-mått men bebisen visade sig ligga bra till 9 % under kurvan. Hoppas på att det håller i sig bästa vecka då jag ska göra nästa. Höll på att oroa ihjäl mig innan & sov ingenting. Behövde ha mannen med mig eftersom jag inte skulle mäkta med dåliga nyheter ensam. Han var dock kolugn & övertygad om att allt skulle visa sig vara väl. Kan bara hålla med flera av er andra kring oron - att vara gravid är fysiskt a piece of cake. Det är oron som är den stora utmaningen...
Hur har ni andra det med förvärkar? Jag hade mina första riktiga inatt - mycket speciell känsla. Övade teknik från kursen vi gått & är glad över att jag har en metod att ta till men ojojoj - hur ska det gå när det är på riktigt & känns hundra ggr värre ...
Massor, massor med grattis Irlais!!!! Så härligt att höra att allt gick så bra :).
Säger som ni andra - nu får bebisen GÄRNA komma! Har 14 dagar kvar & det är första föräldraledighetsdagen - kan inte riktigt ta in det. Har fått galet mycket gjort här hemma redan & ännu är inte dagen över haha. Hur ska det här sluta om han inte kommer på fyra veckor :)...
Precis så har jag med! Konstanta sd nätterna igenom som blir hemska när jag är kissnödig. Kommer förlossningen igång så lär den göra det på natten. 13 dagar kvar till bf idag - vill så gärna slippa gå över tiden!!