• Buzan

December bebis 2013

Min mage är svullen och brösten börjar bli större! Det är ju aldrig fel! ;) Smått illamående har jag ibland annars har jag bara massa andra jobbiga symtom. Som sagt nästäppan och nu även hög puls med extraslag! Minns att jag hade det flera gången också! Obehagligt! Någon mer som har så eller vet om det är vanligt att man får så?

• Buzan

Okej! :) Det känns skönt att veta att detta är ganska vanligt då! Känns bara som att det är så tidigt att få hög puls redan nu! Är i vecka 7+4.

• Buzan
    islandpeak skrev 2013-04-20 22:23:46 följande:
    Håller med! Har inte känt så här de andra två gångerna jag vart gravid. Har två pojkar födda -09 och -10. 
    Okej. Tätt!! :) Va kul. 
    Nej, jag trodde det hade med den ökade blodmängden att göra men minns att jag hade detta förut i vecka 13-15 kanske, sedan lugnade hjärtat och pulsen ner sig. :) Längtar till det då jag blir så nojig och stressad av detta. 
  • Buzan

Fler som har/får tätt mellan barnen? Min lilla kille är 15 månader nu och kommer va nästan 2 år när han blir storebror! På det har vi en stor hund som ska motioneras och en man med eget nystartat företag! Jag har en tuff tid som väntar, i guess! ;) men det kommer förhoppningsvis bli mycket glädje också! :)

• Buzan

Misskaos: varför gjordes inte ett vag ul? Trodde inte att det gick att se utanpå magen såhär tidigt! :)

• Buzan

Kul att ganska många har tätt mellan syskonen. :) Nu får ju inte jag så jättetätt, kommer ju skilja nästan 2 år! Det kommer en spännande upplevelse som säkert kommer att vara rätt tuff vissa stunder men med dubbel glädje andra! :)

• Buzan

Misskaos: Gud vad häftigt! :) Varför gjorde de inte det på mig! Haha! Hade hellre gjort det än att sitta och spreta i den där stolen när sambon var med. :P

• Buzan

Jag tycker dock att det var lite mer "pinsamt" när man blir undersökt i en gynstol än under min förlossning. Då är man ju knappt vid medvetandet!

Svar på tråden December bebis 2013