Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

Min Lill plutt som blev 3 veckor igår sover inte spec mkt MEN lyssna här - igår la vi oss 22 å kunde ligga i sängen till 10:18. Ammade var 3e timma å byte blöja men sen somnade vi om! OCH som pricken över i hon sov i sitt nest och vi tog oss en lur båda 2 på eftermiddagen :) kan inte minnas när jag sov så mkt senast!!

• Förstaförsökaren26

Åh v 15-20 ser jag inte fram emot ( om man får säga så)!! Har oxå den boken å den verkar vara bra! Min plutt blev 3 v i tisdags men enligt boken så är hon 5v mentalt å det verkar stämma hon har varit extra klängig å velat tutta en massa men nu har det börjat ge med sig lite. Har oxå en stor tjej här :) nästan 4.5kg och 44.5cm lång :)

• Förstaförsökaren26

Corky - oj :( jag har känsel men ovanför så känns det lite mindre. Min barnmorska sa att känsel kan försvinna men att den brukar återkomma inom 1 år.

• Förstaförsökaren26

Åhh jag har haft en såååå ledsen tjej här hemma. Sen 22 igår så har det varit tårar å skrik. Enda som tröstar är bröstet å att man går runt med na. Men från att ligga å amma till att man ställer sig upp så gallskriker hon :( har köpt hem droppar om det är lille magen som krånglar. Åhh jag hatar när hon gråter hjärtat går sönder!! Skiter i att jag inte har sovit en blund inatt men lilla tuffsa :(

• Förstaförsökaren26

Åhh då ska jag hålla mig borta från nougaten!! Lök visste jag å choklad men inte nougat :( åhh min lilla plutt!! Ja hon sparkade med benen hårt å var alldeles stel :( gav henne droppar å nu är hon mer tillfreds, sover i min famn!

Svar på tråden December bebis 2013