December bebis 2013
Ringt vc
Låter son småproppar. Koll på div blodprov
Hur hade ni gjort i mitt läge?
Ringt vc
Låter son småproppar. Koll på div blodprov
Sd är normalt. Ska inte göra ont.
Barbmama jag hade begärt kontroll bså inte tappen påverkas. Kan vara en uvi ellr ngt annar som spöksr
Pumptermos med ljumet vatten i är en smidig lösning om man vill ha skötbordet en bit från vattenkranen.
Går in i v 21 nu.
10kg plus. Böejar känna mig stel i ledrrna på kvällarna, redan vätska..
Mitt emot apoteket kk ingången är enklast.
Knodden sparkar och rör sig. Men inte alls som storebror gjorde. Han körde alltid hårt efter att jag hade instruerat klass. Nu är jsg jumer stilla denna gången. Ksnske är det?
Vi har berättat. Det är en snopp, ingen statshemlighet. Och barnet har ju ett kön hur man än gör. Det kommer födas som pojk. Blå eller rosa sockor känns skitsamma. Min son håller på att upptäcka skillnader mellan pojk och flicka. Ganska spännande. Vo pratar mkt om att människor är olika, att man ska vara sig själv och att alla har samma värde etc. Stolt blev jag när han tog dagis bråkstake som ingen gillar och alla är lite rädda för i försvar. Ett barn skällde på honom och skylde ifrån sig. Inte ok enl min son. Likså pratade han nef sin kompis förra veckan nör en leksak välte. Nu blev jag ledsen, och mamma blir kanske arg. Nej sa kompisen eet var ju inte meningen och den höll osv. Mycket viktigare för mig att han kan relatera till sina känslor har respekt för olikheter än om andra tycker han är otuff eller tuff eller söt.
Alla ska följa sin känsla såklart. För oss är pojk ngt man är precis som blond eller mörkhyad eller lång kort osv.
Känns då ok att han får vara pojk.
Folk hsr hållt på stt öndka kön åt oss med. Utifrån div konstigs argument. Jag har då sagt att jag önskar ett friskt barn...
Trånga kläder går ju inte leka i. Min son har haft strumpbyxor onga glipor som blir kalla. Nu har han egna åsikter och valde ut röda mjukisar. Gröna och gula och blåa. Han gillar färg och mjukt .
Såg en unge i volang bikini på stranden igår. Varför? Kanske tre år. Min brukar ha antingen uvdress eller ngt om rumpan sand i snoppen och rumpan är obekvämt. Idag har vi haft nakna barn i trädgården. Härligt för dom!
Barn ska ha barnkläder. Leggings och tunika kan nog vara rätt bra när dom blir större om man vill ha ngt flickigt det går ju röra sig i.
Vi har haft mkt pantslonger och tröjja perfekt under overaller pä vintern.
Jag låtet folk köpa det dom vill. Sen använder jag det jag vill..
Uff. HK min son gillade med hk ett tag pch vart omåttligt stolt över sina hk sockar. Rosa asfula. Men men han var glad just nu är det spiderman..