Fina magar!
Sarak, vet inte om dessa kläder finns på nätet googla Bäbis barnkläder, det är ett märke just BÄBIS.
Uch vet varken in eller ut med något just nu. Känner mig nere, sambons semester är slut, fasen vad fort det gick. Alla lata dagar på stranden är förbi, jag och dottern är lediga i dag men alla andra jobbar ju och vädret är dåligt. Uch hormonerna påverkar mig verkligen negativt känner mig depp....
Vet inte hur jag skall göra med jobb heller. Har ett extremt tungt jobb inom vården och har ryggproblem och knivsmärtor i magen/livmodern om jag går 500 meter. Ringde chefen i dag och kollade om jag kunde få något lättare jobb men det finns ju inte, visste jag ju. Skall börja jobba på måndag och är riktigt orolig hur jag skall klara av det med alla tunga lyft och vridningar, samt långa promenader och handling av tunga matvaror. Ringde barnmorskan idag och fick läkartid nästa vecka. Kanske kan jag jobba 50% vill helst inte gå hemma, kommer klättra på väggarna totalt. Har ansökt om havandeskapspenning men det känns mer ok att gå hem i v 32 än i veckan 24.... Blä.
Efter en harmonisk tid i graviditeten har jag känt mig nere ett par veckor, är trött känner mig fet ful och allmänt ruggig. Sover dåligt, drömmer mardrömmar och känner oro över att börja om med en bebis. Sömnbrist och allt det där. Vill vara lycklig inte så här sur och deppig.