Nania skrev 2013-04-01 20:38:36 följande:
Jag har varit illamående från ca 6+0 med båda mina fram till dagen för födsel. Tappat vikt båda graviditeterna. Kräks 10-15ggr per dag utan medicin. 2-3 med medicin. Och då har jag både flicka och pojke och dem har olika pappor så inte mycket hopp för att slippa det denna gången heller :( Vet dock att min mamma var bättre med 3an i alla fall och helt utan med 4an.
Att vilja ha en av varje efter två är väl ganska normalt med :) Flicka blir lätt med namn här med. Pojke är svårare.
Håller alla tummar jag har för dig att allt är som det ska! *krama om*
KNepigt det där. Med grabben så mådde jag illa det kom i vågor, och var rätt gräsligt. NU har det mer legat som en konstant underton hela tiden. Mår mer illa om jag är hungrig.
Det molr som växvärk, mensvärk med med lite öm i korsryggen. Kan ju vara vadsomhelst. Fogar, ett felaktigt lyft, växrverk eller missfall. Men kan inte låta bli att oroa mig! Tror dom kommer se det imorgon på jobbet jag är lika stor nu som i v10sist (finns foto på detta i tråden) jag drar 36 och har en fotboll på magen. Det syns.. Vill särskilt inte nu pga att jag är så j-a rädd för mf
Viktnedgång *rodnar* Jag gick över 16 dgr då sammalde jag vatten och ahde nog gått upp ca16 kg till sista vägningen vilket ju år helt ok, men ja, vägde mig hemma sedan och emda llt vatten var jag över 100kg KÄnde mig som en valross!