December bebis 2013
Längtan: Inte alls, du ska själv känna att ni går ihop. En BM som inte passar gör saker bara värre. Dock kke det var för att det var första besöket men hittar du någon bättre så kör på det :)
Längtan: Inte alls, du ska själv känna att ni går ihop. En BM som inte passar gör saker bara värre. Dock kke det var för att det var första besöket men hittar du någon bättre så kör på det :)
Någon som köpt några kläder mm till bebis än? Tidigt jag vet men köpte två bodies med en svamp och ett troll :)
Ni med dåligt järnvärde ät persilja så kommer ni slippa de där äckliga tabletterna :) jordgubbar är bra med.
Crissie: Vecka 9 här och inte så mycket som ett pip i känning.
Nån fler än jag som får sån där panik hunger att man nästan når för dåligt för att äta?
Når=mår
Sanna: egentligen inte för mig heller, men jag tycker att man ska våga chansa. Tror ingen har ett perfekt ordnat liv.
Sanna: så du får vara ensam med bebis eller kommer han finnas där?
Plopps: Visst skulle du till någon kurator eller så? Kan vara nyttigt som du mår just nu efter hunden. Går själv på psyk sedan 2004 så de följer minsta sväng på mig då jag fått plockat bort en del medicin. Lite svajigt mellanåt men försöker så gott jag kan att hålla mig stabil trots att det ibland finns dagar jag undrar hur sjutton detta ska gå till.
Äter alla folsyra här?
Nä har inte gjort det och BM sa inget om det heller.
Inte hängt här så mycket på senare tiden. Min borderline och hormoner har gett mig en fruktansvärd ångest. En ångest som gör att jag inte klarar av att äta.
Jag tror matproblemet har satt sig som en spärr då BM sa sist "du får inte gå upp så mycket i vikt" och sedan satte sig den spärren direkt.
Gråter konstant, ligger under mitt kedjetäcke för att lugna mig och äter lergigan mot ångest. Så här dåligt har jag inte mått på länge.
När ångesten är som starkast så tänker jag att jag inte vill mer men när jag mår bra så vill jag givetvis ha min lilla bula.
Någon som mått på liknande sätt eller är jag helt udda? :(
Tänkte bara uppdatera att mitt mående är bättre. Den psykiska biten alltså :) mer avslappnad och lugn.
Igår fick vi lyssna på hkärtslagen för att lindra den ångest jag har att det verkligen finns någon där inne. Man får inte göra det innan rul egentligen men man gjorde det så att jag mår bättre. Den största ångesten har släppt och det var fina hjärtljud.
Dock tror jag BM tycker att jag är lite udda som vill veta så mycket saker i förväg det bara går. Har med min psykiska ohälsa att göra.