• MissKaos

December bebis 2013

Repan skrev 2013-07-30 14:19:17 följande:
    Precis men en ny har jag sett på nätet iaf för vad var det 600-700 kronor va?
    Höll på o ramla av stolen.

De har inte kläderna så länge ;) Väntar nu på paket från 18månader.se ! Ska bli kul :) 

OJ! Det var mkt det är ju nypris.. Den där är lite tvättnoppig + fel årstid. På treadera kan man fynda om man köper på lite fel årstid osv.
    Vi får kolla vad den går för!
    Nypris är väl 599? Jag köpte med 30% håller den så säljer jag sedan.
    Nä, dom har det inte länge och fördelen med beg är att det är tvättat. Min favoritbutik är Bytingen (vid stampen) där kan man fynda.. Sen säljer jag på tradera...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-07-30 16:15:50 följande:
    Ullared var en klar besvikelse på kläder när vi var där i veckan :( Blev bara vita basbodys och några pyjamasar :( Efter typ strlk 68 fanns det klart mer :(

Synd.. Ska ändå ner och shoppa loss så. Får väl se, där kan det ju ändra sig snabbt om man har tur!  Tänker gå loss på leksaker till sonen. Han har *poff* växt ur en massa saker och blivit så himmla STOR! Tänkte testa lite grejjer i hans garderob på honom med. Fast den är överfull  Obestämd Köpte en extra jacka till fsk igår på ICA. halva reapriset. Softshell 75kr.. Tänker mig ett par extra överdragsbyxor till honom med så man hinner tvätta. Och nya fingervantar. Och om jag hittar ngt helt oemotståndligt då. Sen måste jag soretera ut *phu* ibland allt jag har rensat bort som är urväxt, spara inte spara hög. Kan inte ha allt liggandes.. Det får inte plats!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fråga:
    Skum "åkomma" När jag går på toa känns det som att ngt är på väg ut det svider i f**n på ren svenska. Obehagligt! Gör eg inte utan svider. Någon som känner igen? Kommer så fort jag trycker minsta lilla -räcker alltså för att kissa- får väl fråga BM nästa gång men tänke höra m någon känner igen detta? Tror alltså inte på UVI då det svider på fel ställe...

• MissKaos

I mitt galleri finns "Ullared" och "Ullared 17 10"
    Där är det jag handlade till Isak -08..  17/10 gjorde vi köns Ul och sen åkte jag med jobbet till Ullared. Den dagen kommer man inte glömma En fredag. var i v27. Det andra handlade jag och mannen ihop därnere. + en massa som inte är fotat. Kul att ha nu!

• MissKaos

Sd är sådär kul. Försöker tänks att en stark livmoder klämmer ut ungen snabbt.. men mina gör inte obt då är det lättare att vara pos

Annaa1988 skrev 2013-07-30 16:22:20 följande:
    Nu har de dragit igång, mina sammandragningar. Gör iaf inte så jätteont ännu, och jag är iaf glad att jag klarade mig såhär långt!

Hoppas att de håller sig på denna nivå nu och inte blir värre. 

• MissKaos

Men fy!

Jag tolkade det som stt Anna 1988 inte har ont av sina. För dig är det ju en annan sak.. mina sd är på en snnsn nivå. Gick över 16hemska dgrn Hade inte klarat krysta ut sonen om jag inte hade varit så tränad som jag var. Akutsnitt är man ju mindre sugen på.

mammatilltvå85 skrev 2013-07-30 21:09:33 följande:
    Mm eller förtidigt=(( Nej, men för det mesta och för de flesta är ju sd inget "farligt" men för endel (mig tex) är de helt förödande och resulterar i prematurbarn....=(( gör de ont och om de inte försvinner vid vila SKA man kolla upp de. Särskillt om de har en tendens att komma regelbundet då de kan påverka livmodertappen i förtid...

Mina sd har varit lugna nu ett tag, ca 1-1,5 vecka har jag "bara" haft 10-15 st per dag. Idag gick vi ett varv på ett köpcentrum och jag har haft många onda ikväll, så nu ligger jag still i sängen.....  

• MissKaos

I fittan? Njae.. har sen förra fl men inte där

siolina skrev 2013-07-30 18:13:25 följande:
    Vad skönt att ha rensat! Ska vi också göra när vi är hemma från semestern. Skulle tippa att vi har det mesta men kanske kommer vi behöva köpa någon body. Efter semestern ska vi nog börja kolla efter vagn också, och rensa i dotterns rum så det blir plats för en bebis. Längtar till allt sånt. Vi kommer hem sista helgen i augusti och då är det ju "bara" drygt tre månader kvar. Misskaos: är det inte hemorrojder?

• MissKaos

Patologiska eller sunda sd typm

Jag krystade i flera timmar... var på fl i 15h och hade då hållt på 2nätter och 11/2 dag hemma.. lite snabbare gör inget

mammatilltvå85 skrev 2013-07-30 23:15:31 följande:
    Menade inte så...ville bara säga generellt (inte till dig utan mer allmänt då många inte vet det) att "alla" sammandragningar inte är av positiv karaktär...sen att de tränar livmodern de med är en annan sak...jag hade ju två supersnabba förlossningar med bara några få krystvärkar så nog lär ju sammandragningarna hjälpt även för det ändamålet och det är ju bra ioförsig...;=)

• MissKaos

Känns som om ngt åker ut. Eller vill åka ut. Konstigt.

siolina skrev 2013-07-31 16:14:15 följande:
    Hehe. Fattade inte att det var där! :)

• MissKaos

Plopp min är med sjövild i magen nu!

Svar på tråden December bebis 2013