• MissKaos

December bebis 2013

Härligt Pyysen svårt stt låta bli en madda kläder ja!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Elsa och Astrid hade vi.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Plötsligt händer det. Nu förelog Mannen i huset Ullared imorgon. Ibland får han vara "mannen" och bestämma *lol* TROR ni har har  hört tjat från mig och sonen?

• MissKaos

På väg dit! Ullared here we come..

Japp. Anonyma shopoholixs! Fast mest barnkläder och jag säljer på tradera så en del får jag igen

Plopps80 skrev 2013-08-08 09:02:52 följande:
    Miss kaos verkar som du är lika stor shoppaholic som jag är ju så kul med barnkläder. Hoppas dom fått in riktigt mkt i Ullared. Och att jag hade otur

• MissKaos

På väg hem från gekås..

Köpt en del till bebisen. En filt med typ lammfäll åå ena sidan. Pippi mönstrad. 69.någon pyjsmas ocj ett par klädsett. En rolig skallra en nalle som sonen valde en snutte. Grodtofflor från dinglisar. Till mig mammatrosor höga. Fult men skönt! bhar 2linnen 2toppar. Bas svart resp vit. Leggings. En kofta! Och en rosa o vit tröjja lång sak. Massor till sonen och presenter till höstens barnkalas..

• MissKaos

Det är du ocj jag..

Plopps80 skrev 2013-08-08 13:34:16 följande:
    Förra graviditeten gick jag upp 35 kg. Hade i vecka 20 gått upp 15 kg. Gick ner 20 kg 3 dagar efter förlossningen så det var massa vatten i kroppen. Denna gången har jag gått upp 12 kg i vecka 23 snart vecka 24. Har mycket vätska nu med! Tror att man räknar med en viktuppgång på ca 5 kg i vecka 20. Då hade jag gått upp 9 kg.

• MissKaos

Kasst m babykläder. Har ju köpt så för mig räckte det. Fanns lite men inte somfförr.. Filtar fanns. Han inte kolla på allt.. ska fota!

• MissKaos

Till MIG! Kofta 99kr.
    Trosor (ja dom där jättesakerna längs ner?) 2 st 50kr. Urbekväma. Har provat nu..
    AmningsBH 99kr st.
    Linnen va 60kr
    Toppar ca 70kr
    Köpte även två par leggings med fot typ supertjocka strumbyxor. MInns inte priset, två pack 50kr? 
    Fanns inte så himmla mkt men lite basgrejjer för mig som svettas som en kalv.. Tänkte ha linnena med till Kreta. Sen är dom såpass långa att jag ng kan ha dom under hela vägen fram. Alltså udner mamakläder som inte räcker över magen.
    Nedan sista bilden på det till mig. Som ju blev endel! Klänningen fanns även i marinblått/vitt och svart/vitt. Ej i min strl dock.

Jag. V 23. Tröjja/klänning 99 kr. Leggingc ca 70kr
  • MissKaos

Dinglisar (tossorna) ca 50kr.
    Snutte med en massa pill-lappar minns inte pris, tror den låg runt 50kr max.
    Sockor 2 pack 15 kr.

Nallen har sonen valt. Den ska tydligen slås i n i papper, med snören. IAf från honom till bebis. Fanns MASSOR med nallar och han valde den billigaste. Blå. Hans favvo nalle heter Blå och är just det. Blå..
    Skallra med massa pill på ca 50kr tror jag.
  • MissKaos

Strlk 68 på laban set. trodde priset skulle synas.. Dyraste bodyn iaf!
    buxa strl 50 30kr.
    LAmmullspläd 80 kr. Ska ha den i vagnen är tanken!
Svar på tråden December bebis 2013