• MissKaos

December bebis 2013

Nyare studier visar att deet inte är bra med alkohol före bim men se dig omkring, kolladanmark och grekland där driks det lite genom hela grav...

Plopps80 skrev 2013-04-02 11:20:29 följande:
    Jag skall skrivas in på MVC 18/4 och så blir det VUL 29/4. Nu har man lite mål. Men inskrivningen känns inte direkt så meningsfull. Min bm är inte den bästa men hade henne sist och orkar inte byta. Hon skrämde upp mig rejält nu ang att jag hade druckit alkohol förra helgen Diklofenak var ingen fara fören organen utvecklas sa hon så... Gud varför ska man oroa sig hela tiden för?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ska hem och vitja brevlådan. Bör vara mina tradera mammakläder. Hoppas det passar. Kan inte tvinga igen byxorna och de som går gör ont.. hej tunika och bylsiga tröjor.. och mammalegfins.. dom vanliga rullar ner. Undrar om det ãr ngt fel på mig som redan är rejält rund om magen. Längtar med till inskriven på mvc och vul gjort. Inte maått illa sen fm, blir då orolig.. köpte mig ett gravtest till idag och fick gravid2-3 så hormonnivåerna har stigit sedan i onsdags då gravid1-2.

Såg en pytteliten bebis på stan. Overkligt, är dom så små? Och blir det en i min mage? *hoppas*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ska hem och vitja brevlådan. Bör vara mina tradera mammakläder. Hoppas det passar. Kan inte tvinga igen byxorna och de som går gör ont.. hej tunika och bylsiga tröjor.. och mammalegfins.. dom vanliga rullar ner. Undrar om det ãr ngt fel på mig som redan är rejält rund om magen. Längtar med till inskriven på mvc och vul gjort. Inte maått illa sen fm, blir då orolig.. köpte mig ett gravtest till idag och fick gravid2-3 så hormonnivåerna har stigit sedan i onsdags då gravid1-2.

Såg en pytteliten bebis på stan. Overkligt, är dom så små? Och blir det en i min mage? *hoppas*

• MissKaos
    abban skrev 2013-04-03 08:05:43 följande:
    Hej hej jag hoppar gärna in här. :)  har precis plussat och har då bf 10 dec så kasnke en lucia bebis. :) det är vårat tredje har två döttrar innan en på 3 år och en på 11 månader. Vi vill köra ganska tätt tycker de e kul blir mkt bus och nära kontakt.

Jag har mått lite lätt illa så därför jag tetsde mig fats att de e tidigt så jag hoppas att de håller i sig har ju inte paserat bim ännu. Förstoppad e bara förnamnet här tips?

Jag hade lite buna flytningar för några dagar sen som varade i typ 2-3 dagar så trodde de va mens på g men sen slutade det. och ett pluss istället. :) Hoppas de går bra för alla här inne. :)    
    Linfrön! Päron. Katrinplommon. Min förra grav kokade jag fiberhavregryn med 1msk linfrön + ett par hackade katrinplommon och ett hackat fikon i. Ganska gott och det blev fart på min mage. Glöm inte dricka!

Är det riktigt illa Lactulos eller Inoloaxol från apoteket.

Jag känner mig nu ogravid. Mådde illa igår på fm och lite igår nu -nada- knepigt det där. Så var det inte med grabben då mådde jag ju illa varje dag. Igår slog tröttheten till med full kraft. Gick ändå till gymmet, höll på att somna på spinningcykeln men det kände sväldigt skönt efteråt. LA mig ca 21, läste 15min somnade. Med kisspaus sov jag sedan till morgonen men är nu trött igen. Får man sova över skrivbordet på jobbet? Ingen kommer märka det va?
  • MissKaos

Då görs fostervattenprov. Sen vet man.

Jag hade valt abort.

iloveyou skrev 2013-04-03 11:01:46 följande:
    Hur går tankarna om testet visar höga risker? Vill man fortfölja sin graviditet eller känner man att man vill veta för att eventuellt förbereda sig på en barn med behov? 

• MissKaos

Tur det inte bara är jag!

På babyproffsen har dom bellybandit den där grejjer man,sätter i byxorna så det blir litr mer plats. Tunika/stor tröja och mammabyxor är mitt hopp nu!

TessLiihten skrev 2013-04-03 13:29:49 följande:
    Jag är i vecka 4 (3+6) idag och så här såg min mage ut för 2 dagar sedan

• MissKaos

Oh no har du mõjlighet att kolla?

verkar skrev 2013-04-03 13:14:30 följande:
    Blöder idag och lite ont imagen är nog mf...

• MissKaos

Kameran skojjar med mig och läggare ena fotot på tvären. Ignorera det och tvätthögen i bakgrunden.
    Mage, 4+4
  • MissKaos
    iloveyou skrev 2013-04-03 15:00:10 följande:
    VAD jobbar alla med? :) Jag är utbildad förskollärare!
    Ssk. Jobbar med substitutionsprogrammet, dvs med opiatberoende personer. (oftast heroin)
    Thereze85 skrev 2013-04-03 14:52:54 följande:

Ja jag förstår att man oroa sig man vill ju så gärna att allt skall gå bra . Man får kanske försöka fördriva tiden med att göra sånt som är kul . Typ kolla bebis kläder å namn å vad man nu gillar . Jag åkte till hm igår å bara gick å kollade på alla små söta kläder å drömde mig bort . Köpte bara en söt liten mössa haha fast jag är ju bara i V5-6. Å satte mig å kollade bilder på som andra barnen när dom var bebisar haha värsta gravid haha
    Både och. Man kan ju inte förneka det man känner. JAg är orolig. HAr fått två mf och får hornombehandla för att bli gravid. Med sonen tog det femton månader av hormonbeh. Fick ett mf förra sommaren och ett förra cykeln. Jag köper det jag vill etc, men oroa mig har jag all rätt att göra. JAg kommer inte förneka den känslan, utan försöka coopa med denpå vettigt sätt istället.  Kanske kan man använda sig av radikal acceptans och dyl metoder om det hjälper.
    Råd ja, jösses. Det roligaste rådet jag fick med sonen var en dam som kom fram och sa till mig att stänga jackan så inte bebisen frös. Jag var höggravid och genomsvett

• MissKaos
    Thereze85 skrev 2013-04-03 14:33:19 följande:
    Ni som gör kub test är det pga eran ålder eller oro ? Gör ni någon tråd för dom som bor i Gbg glöm inte säga till oss här som inte riktigt fattar hur de funkar här .
    Jag har gjort en, men det bidde inga svar i den. JAg bumpar den så kommer den högra upp på forumet.
Svar på tråden December bebis 2013