• MissKaos

December bebis 2013

Nania skrev 2013-08-13 14:30:15 följande:
    Fick du hämta den redan? Är väl 3 månader innan som gäller på pampersboxen annars? 
    Dom gav mig den iaf. JAg har ingen koll på när man "får" hämta ut den.
    Vi var ju ändå där så jag lämade fram lappen bara. Tror inte dom bryr sig? Varför skulle dom... Det är ju reklam.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kandke ska be gubben regga sig mef och hämta i november? *s*

Sanktb skrev 2013-08-13 16:21:21 följande:
    Jag har också hämtat ut mina lådor och innehållet skiljde sig åt mot vad som fanns i mina lådor.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kommer ju intevkunna med det just därför.

Nania skrev 2013-08-13 18:15:08 följande:
    Står klart och tydligt en per hushåll så du vet :) Men försöka går ju om man vill det.

• MissKaos

Vilket kap!

cupcakekiller skrev 2013-08-13 19:30:33 följande:
    Apropå köp till bebis så haffade jag den här Emmaljungan från blocket i förrgår för 500kr, nöööjd! Ville först inte ha med fasta hjul men mannen tyckte att det var bäst att vi hade det nu i vinter, lika bra att han med får bestämma lite ;) trodde den skulle vara jobbig men den är inte värre att köra än sonens gamla brio kombi med fasta hjul.

• MissKaos

Nania jag ser inte din bild. Igen!

• MissKaos

Jag tänker att msn då hinner märks om man trivs stt bära och hur och om bebis vill osv.

Repan skrev 2013-08-13 20:49:41 följande:
    Ska ta till mig detta!

Skriver till dig om vi har behov av o komma o testa! Ska träffa bebis+vän i veckan och fråga om vävd långsjal, testa knyta. Vi bor också i gbg ja :)  Bra tips - köper trikå till en början så har vi ju det som behövs ett antal månader. :)

• MissKaos

Jag betalade. Fogloss råd.

moto skrev 2013-08-13 20:59:03 följande:
    När jag var hos en sjukgymnast på vc sa hotat det var graviditetsrelaterat så besöket var gratis då, nu ville jag prova en annan men alla har ju semester och så bokade jag på Capio ochhon sa att det kostade 80:- är det olika eller ska det vara gratis om det är "graviditetsrelaterat"? Inte för att det spelar så stor roll med 80:- bara undrade...

• MissKaos

Min väckarklocka ringde. Jag gick snällt upp. Lite mörkt kankse? Inser ä'r ja gäter att NÅGON HAR PILLAT PÅ MIN VÄCKARKLOCKA!! Var ju helt lost. Tog en citodon igår ont av fogarna.. Sov 1h till i soffan och var på jobbet 1h för tdigt. HAde SÅ behövt den sömnen var helt slut i går. KÄnner mig mkt tröttare igen. KAnkse dax att öka på järntabl snart..

• MissKaos

Är nöjd med min teutonia mistral s finns på blocket har jag sett. Runt 1500.

Småhjul fram som går låsa. MEN man ksn vända handtaget och köra med stora hjulen fram om det behövs. Gjort med ett handgrepp. Vändbar sits barnet kan åka mot dig och sen vöndas framåt. Lift tull jag hsr hårdliften. Känns bra då även ettan var vinterbebis ville vi ha det för det känns varmare. Anv liften som sovplats inne ibörjan få kunde jag ta med honom runt i huset vb. Böst sov han i tvättstugan när tumlaren gick och öppet fönster. .

• MissKaos

Fin!! Sådär snyggt gravid som vi alla vill vara!

mammatilltvå85 skrev 2013-08-14 15:56:26 följande:
    Magen v.25 (24+1) Varit på Bm besök idag, v.24+1.  Lillans hjärtljud låg på 160.  Viktökning +4,5 kg och sf mått 23,5 (mitt på mittkurvan). Denna graviditet följer precis samma mönster viktmässigt, sf mått osv som de andra två. På pricken lika, är inte det lite faschinerande...? Nästa besök är inte förrän om 6 veckor. Kändes väldigt länge dit....i v.30 nångång.....

Svar på tråden December bebis 2013