December bebis 2013
Åh misskaos! :(
Tistel till din Karl!
Kommer ihåg när jag fyllde 15 år och hela min familj glömde bort det, var fruktansvärt!!! :(
Åh misskaos! :(
Tistel till din Karl!
Kommer ihåg när jag fyllde 15 år och hela min familj glömde bort det, var fruktansvärt!!! :(
Brio double wave, någon som har den?
Lutar kanske mot en sån då man kan ha barnen emot sig!
Felinne: jag gjorde en profylax kurs online förra graviditeten. Tyckte det var en bra förberedelse, både mentalt och fick praktiska övningar med mig jag kunde använda mig av.
Tror dock de flesta bibliotek brukar ha profylax kurser man kan låna, så kolla där först, så slipper du betala. :)
Ska iväg och kolla på en vagn om en timme! Hoppas den är bra nog och det blir ett köp så man har det köpet ur vägen. Köpt ny soffa också så håller på att möblera om så den ska få plats! Så verkar som alla mina stora köp är klara, känns riktigt bra. Bara säng kvar till lillebror men det kan få vänta några månader då han kommer få sova med oss mest i början. Tror förresten lillebror ska få heta Douglas! :D satt och googla igår kväll och ja det känns helt rätt, känner att det är en liten Douglas därinne!
Liten fick provåka nya vagnen! Känner mig supernöjd! :D
Felinne: de är så himla fina. Skulle vilja ha en liten jordgubbe också!
Kukapp
Vi är då olika! Min Ferdinand har mängder av rosa och lila kläder! För mig handlar det även om jämställdhet och genustänk. Det är viktigt för mig som mamma känner jag att "uppfostra" mina barn på detta sätt. Sedan är klär han ju så jäkla bra i de färgerna också! Tycker det är rätt lustigt med alla som ser honom och bara "guuud sådan söt tjej!" då svarar jag " ja visst är HAN" ;)
Siolina: tycker det är en superintressant diskussion och tycker visst den passar in här. Det var iaf en frågeställning som kom upp när jag blev gravid. För mig har det som sagt varit ett aktivt val att klä honom i alla dess färger! :)
Hihi, kunde ju inte låta bli att slänga upp en bild på min lilla prins!
Jacka ja...
Tror jag också ska satsa på en parkas, vill ha en grön med teddy inuti, måste bege mig ut på jakt!