• MissKaos

December bebis 2013

Åhh fint! Fint med uppklädd gravidtkej.

Fin hörna! Hoppas det ska sovas gött där det ser inbjudande ut!

mammatilltvå85 skrev 2013-09-05 19:26:56 följande:
    Här är nyaste magbilden. På väg på dop i lördags. Här var jag i v.27.

Lite dålig kvalite (mobilbild) men nu är halva bebishörnan klar! till vänster om detta kommer hennes garderob som jag tapetserat med en mintgrön tapet från ferm living. visar fler bilder när det är helt klart=) Vänster sida går alltså i mintgrön oc höger i ljusrosa/aprikos/korall/vit/gräddvit. Mattan under sängen är i alla dessa nyanser. (ser mkt mörkare ut på bilden men är ljust pastellig egentligen)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Från mammasretro

Va tusan! Varför kan jag inte vända bilden rätt?
    Iaf. Magen i dom nya träningsbyxorna.. Idag. Vecka.. ÖHH! PLOPP HJÄLP!! Vad är vi? 26+4 va? Eller?

Samt ett par pantalonger till sonen. Blå/vita pop.

Alltihop 425kr.... Mammas retro YEYY!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

-MAMMA!! Bebisen bajsar i din mage. Det SER jag! Min son tolkar världen på sitt sätt. Han såg en spark så magen buktade ut.

• MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-09-05 20:08:24 följande:
    Fina grejer miss kaos! Japp 26+4. Hade inte du också sf på 25? Jag hade det idag.
    Jag minns inte! Min hjärna har smält av hormnerna Jag låg prick mitt på mitt medellinjen. Hr ingen aning om hur det var sist måste fråga nästa gång. OM jag minns, Och skriva ner det på en lapp *suck* HUR ska det bli när jag får ammningshjärna?
  • MissKaos

Jättesköna Har klämt i mig i mina störtsta vanliga täringsbrallor. Men jag är ju så liten i vanliga fall. Så det bli trångt.. De här är ju hur sköna som helst Känns som ett par åka-till-förlossningen brallor

• MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-09-05 20:29:03 följande:
    Jag minns du hade 25. Jag låg också prick i mitten på kurvan. Ska jag trycka upp i nyllet på alla fuckers som förfärar sig över hur jag ser ut.

Gör det! Det gör ju jag

fast jag tänker njuta av min jättemage nu Skitsamma vad folk säger det sprattlar i min mage! Jag kan vara tjock dom det gör dom glada. Varesgod. Var smalare då. Jag har en bebis i min mage... HA!
  • MissKaos

Åhhh vi får föda en i slutet av okt och en i början av jan och använda det efter varandra

Det är olika strl på mössornac56/62 tror jag den gula är. Kul med lite roliga färger.

Påpekade för mannen att det igår var 3mån och 3dgr kvar. Oj sa han då.. så snart. Vi måste nog sätta igång att mäta och ha hit byggfirman! Typ dax ja!! Det är en vägg som ska upp så vi får ett rum till och så måste vi kolla tapeter. Sen vill jag ju få fixa lite i barn rummet montera spjälsängen tvätta lakan kläder etc och plocka in i något som med måste köpas!

På måndag är det 4 veckor kvar att jobba. Tiden går snabbt nu.

Föresten

Järnpiller och antibiotika. Min mage!! Skulle behöva eda för att bajsa. Eller iaf lustgas. Hemskt.

moruri skrev 2013-09-05 21:35:20 följande:
    Misskaos: sån fin randig mössa, jag har en vit/gul randig omlott tröja som skulle va sååååå fin ihop med den ;)

• MissKaos
    Repan skrev 2013-09-05 21:02:32 följande:
    Köpte precis en buggysnuggle åkpåse från UK (billigare än ngnstans i sverige trots dyr frakt vad jag hittar) och känner mig pepp på den! Flera lager fleece, så man kan ha den på våren och hösten också. Det borde räcka för göteborgsvintrarna med en fleeceoverall på bebisen i påsen bara :) Är det snorkallt får vi ta extra filtar, men det är så sällan så kallt här, mest snöblandat osv.

www.buggysnuggle.com/shop/simple/BSN106_simpl... 

Ja.. en Windstopper overall och så på med locket på vagnen så kommer inte bebis frysa! Några goa filtra med så tror jag med du är hemma. HUR fin som helst
  • MissKaos

Härligt! Jag hoppas på Göteborgare här..

nyttliv85 skrev 2013-09-06 10:36:55 följande:
    Jag har en himla tur, en av mina allra bästa vänner ska ha nu i slutet av sep, sen min mans vän och hans sambo ska ha två veckor efter oss. Samt att en annan av mina närmsta vänner ska ha i april... känns så skönt att ha folk runt omkring sig som man kände innan som man kan umgås med!

• MissKaos

HÄRLIGT!! ! Grattis jag går ju 8/10 så sen kanske man skulle fixa en träff här i gbg?

Plopps80 skrev 2013-09-06 15:31:31 följande:
    Blev beviljad havandeskapspenning idag. Så jävla underbart visste ju det med mitt tunga arbete men ändå skönt att ha det klart. Blir nog sjukskriven from ons nästa v. Finns inget mer för mig att göra på jobbet med administrativa grejer. Så jag ställer mig in på det.

Svar på tråden December bebis 2013