December bebis 2013
det ar en myt som tur ar. farga pa du.
det ar en myt som tur ar. farga pa du.
vilken kul tavlong *lol*
mina foraldrar har 8 4veckorsvalpar jusr nu. raknas det?*vinner*
[quote=6KAM 9439943][quote-nick]abban skrev 2013-04-06 23:16:16 följande:[/quote-nick]Jag mådde illa förut och testade mig då och de va väldigt tidigt och sen gjorde jag cb digital för tre dagar sen och då stog den 2-3 veckor gravid och jag har ju bim i morgon så mkt hormon i alla fall och de känns ju skönt men jag nojjade med dom andra två ända tills dom kom ut fast jag kunde ändå njuta efter kub testet.[/quote]
ÄR det två så blir det mer hormon
Grattis!!!
Jag gick upp 16 till sista vägningen men sen small det till! Vägde över100kg i slutet. Normalvikt 60-65. Instrurade spunning till två v före bf. Gissa vattenmängd? Hade nu gått upp innan grav pga hormonbeh, skada och ett mf..
Jag tror även ålder spelar roll, men röra sig om man kan och äta en vettig baskost sæ man inte byter ut mat mot godos/fikabröd är nog smart. mon mellis idag en croiasant och smothie på bara frukt borde ju varit en macka.
Tänk på fruktsockret bara om man har tendens för diabetes.
Jag forsoker acceptera känslan. Jag är orolig. Sen forsoker jag tänka att jag inte kan påverka det. Sysselsat5er mig pa jobbet, går och tranar som vanligt osv. Och skriver har
Jag forsoker acceptera känslan. Jag är orolig. Sen forsoker jag tänka att jag inte kan påverka det. Sysselsat5er mig pa jobbet, går och tranar som vanligt osv. Och skriver har
Kram. Asjobbogt.