Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Jag är oxå helt klubbad av värmen å för att göra det hela ännu "värre" så beger jag mig till ännu varmare bredgrader imorgon - Turkiet och 40 grader! *Puhh* ska bosätta mig i poolen!!

• Förstaförsökaren26

Testar oxå för å se om nya appen funkar! Magen i v 22 (21+6) igår togs bilden! Jaha dags å börja jobb igen efter 6 veckors semester! Känns spännande! Går i tankebanorna att jag ska jobba tiden ut - frågan är dock om man orkar(?). Hur tänker alla ni andra?

• Förstaförsökaren26

Plopps80 - bry dej för tusan inte om vad folk säger! Du är JÄTTE fin och tänk vilket mirakel som växer där inne! Folk borde skämmas som ens säger så till en gravid kvinna!! Usch blir så arg!!

• Förstaförsökaren26

Nu börjar det verkligen hända grejer! Känner av lillen mer för varje dag som går. Dock så har bara sambon kunnat känna en gång. Bilden tagen idag. Magen bara växer å växer + ca 9-10kg [img=/gallery/image/5130711/phpIpwWQ541333.jpg]

• Förstaförsökaren26

Vad ska man ha med i sin ansökan?! Går å funderar starkt på att söka. Det är tuffare än jag trott att vara tillbaka på jobbet! Har bland annat några barn med behov hos oss. Å det är långa dagar med mkt lyft.

• Förstaförsökaren26

Sitter å skriver min bilaga till havandeskapsansökan! Å undrar nu - ska min chef ta del av min beskrivning av en vanlig arbetsdag? Eller vart å hur är hon/han med i det hela?

• Förstaförsökaren26

Jag var hos BM idag å hade gått upp 8kg ( sammanlagt ca 12 sen innan +) å hon var cool lugn var mer jag som fick Ågren :S låg precis på kurvan med magmåttet. BM ska vara ett stöd och hjälpa en inte få en att må skit! Byt på en gång!!!

Svar på tråden December bebis 2013