December bebis 2013
En bluthsaft kostar inte 1000kr. Ngn hundralapp. köp den lilla och testa? Det är inte gott men inte kräks man av den. Överdriftbå det grövsta om man inte är extremkänslig. Såklart är mat att föredra men här är det ju mer som medicin..
Dietist! Du kan ju även göra the på persilja. Många bäckar små..
Hur ser dina värden ut då?
Nä litervis med cola lär inte vara bra. Inga överdrifter är bra. Tror inte helker aspartam är nyttigt men det man får i sig i en light cola till pizzan på fredagen tror jag är ofarligt. Jag köpte en stor flaska/vecka innan drack nog upp mesta till lunchen. Det gör jag inte nu men lite vill jag allt ha!
Jag är inte mycket för piller och vitaminer heller, tar knappt alvedon om jag har ont i huvudet för jag tycker inte att det hjälper!
Kanske får ta ett prov till senare för att se om det går uppåt. Tycker värdena är lite luddiga också vad det ska vara och så. Vet inte vart jag ska vända mig för att få mer råd och tips heller, tycker inte bm hjälper så mycket! Bara hummar med liksom.
Är lite rädd för blutsaft då jag hört att den är så äcklig att folk t.o.m kräks av den! dessutom vet jag inte om jag har lust att lägga en tusenlapp (!) på Blutsaft! ja jag dricker också läsk då och då. Herregud vore det också livsfarligt skulle det väl också finnas med på alla dessa listor över vad man inte får äta...en kompis drack flera liter cola om dagen (tror vanlig inte light) och det kan ju inte vara bra för kroppen oavsett gravid eller ej! Och inte kunde hon sluta med det när hon blev gravid heller!