• Plopps80

December bebis 2013

Jag dricker en del kaffe men egentligen gillar jag det inte. Får huvudvärk utan. Nu dricker jag max en kopp om dagen med mjölk. Men imorse smakade det inte så då hällde jag ut det

• Plopps80

Jag är fruktansvärt nojjig nu med andra barnet. Smått hysterisk eftersom jag dumt nog jämför allt med tidigare graviditet. Mår mycket bättre men har ondare i brösten.

• Plopps80

Jag har inte så mycket molvärk längre. Undrar om det är något att oroa sig för. Har fruktansvärt ont i brösten igen. Enormt trött nästan orkeslös. Har mått illa idag.

• Plopps80
    Repan skrev 2013-04-11 19:40:03 följande:
    Jag oroar mig tvärtom för att jag har mycket molvärk, orolig för missfall. Suck.

Repan skrev 2013-04-11 19:40:03 följande:
    Jag oroar mig tvärtom för att jag har mycket molvärk, orolig för missfall. Suck.

Aldrig är man nöjd
  • Plopps80
    Repan skrev 2013-04-11 19:43:21 följande:
    Haha nej precis ;) Lugnar mig nog efter VUL i vecka 7/8. :)

Repan skrev 2013-04-11 19:43:21 följande:
    Haha nej precis ;) Lugnar mig nog efter VUL i vecka 7/8. :)

Jag med! Bara för att jag skrev detta började det mola som tusan
  • Plopps80
    Liten08 skrev 2013-04-11 21:47:52 följande:
    Weeeeiiihoooo! Idag såg vi ett litet hjärta och helt i fas med mina beräkningar :) nu hoppas jag att den lille lille pricken vill växa och må bra därinne :))) helskön bm fick vi träffa, ung ch glad och kompetent kändes hon. På informationen sa dom: håll er borta från FL. Minsambo bröt ihopi ett skratt :/ :)

Liten08 skrev 2013-04-11 21:47:52 följande:
    Weeeeiiihoooo! Idag såg vi ett litet hjärta och helt i fas med mina beräkningar :) nu hoppas jag att den lille lille pricken vill växa och må bra därinne :))) helskön bm fick vi träffa, ung ch glad och kompetent kändes hon. På informationen sa dom: håll er borta från FL. Minsambo bröt ihopi ett skratt :/ :)

Stort grattis. Vilken vecka? På mig såg man allt utom hjärtat då det var för tidigt 5+3. Läkaren sa att jag skulle njuta och att allt såg perfekt ut för den veckan men jag har svårt att njuta ändå. Suck!
  • Plopps80

Babylängtan! Min kompis blödde rosa, rött och brunt. Det kom klumpar. Hon var övertygad om att det var mf men det lilla hjärtat slog på VUL och nu är hon i vecka 24. Ofarlig blödning från livmodern. Lät verkligen inte bra när hon beskrev för mig om klumpar och blod. Hon hade aldrig ont. Hade hon haft knivskarpa menssmärtor hade det varit något att oroa sig för sa hennes BM. Gör ett gravvtest och se om det blir starkt/ har slagit över till 2-3. Det kan ju lugna ner dig! Förstår att det är jättejobbigt!!!

• Plopps80

Somnade med dottern kl 19 på soffan. Sov till 21. Var vaken till 22 och sov hela natten till 05:40 då dottern vaknade. Flyttade upp i soffan och sov vidare till nu 07:30 medan hon tittade på film. Hade kunnat sova längre. Känns som att det är omöjligt att bli mättad på sömn. När jag var gravid med dottern la jag mig på sängen efter jobbet varje dag och kolla på tv och sov. Var lika slut då också. Nu ska man hämta på dagis, laga mat, leka så det blir ju inte samma vila. Man får passa på när man kan!

• Plopps80

Vi skulle ABSOLUT inte ha bebis i december. Det var vi säkra på! Mannen var inte ens hemma under ägglossningen var en liten rackare som levde länge och befruktade ägget! Tänkte inte ens tanken att jag skulle bli gravid i mars. Men man styr inte det är tydligt!

Svar på tråden December bebis 2013