December bebis 2013
Har haft massa ont i magen och korsryggen idag :( Som mensvärk typ, fast inte allra allra värsta sorten (har haft mensvärk som gör förlossningsont tidigare i livet, och SÅ ont gjorde det inte idag...). tror jag har mer sd också men svårt att säga då det känns som att magen gör ont hela tiden.
tänkte ringa förlossningen och höra tidigare idag men så blev det bättre. Och nu har det kommit tillbaks. vågar man tänka att det bara är växtvärk? Eller åtminstone vänta till imorgon och se om det går över? Är ensam hemma med dottern som sover nu - mannen har såklart med sig mobil och kan snabbt komma hem om det skulle vara nåt, men vill helst inte störa i onödan när han för en gångs skull får ha något roligt för sig (jag har inte orkat ta så stort ansvar för dottern de senaste månaderna pga graviditet och jobb, och vi har ingen barnpassning i trakten...).
tänker att det borde ju bara vara växtvärk eller förvärkar, är ju bara i v 27 och har inte haft något problem tidigare egentligen.
Ring in! Jag hade inte vågat chansa. Eller testa om det ger sig på alvedon och ett varmt bad. MEN läser du lite bakpt i tråden bland alla inlägg jag har gjort så ser du ju hur dom tog mig på allvar. Och tänk om din livmodertapp blir påverkad? Tänk hur du kommer känna då..
Till mig sa dom att S-dr kan man ha men gör dom ont är det INTE bra. Och "mensvärk" ska man inte ha i samb med s-dr. Så jag säger ring och prata med dom.. Tror nog hellre din man kommer hem än att det går snett på ngt vis.