Sanktb skrev 2013-09-24 10:59:20 följande:
Jag köpte en gravidjacka på HM förra graviditeten och den var guldvärd, därför att den satt bra på kroppen och var väldigt bekväm. För mig är det viktigt att ha kläder som ser bra ut, framför allt när jag är gravid. Jag har inte fallit dit än och gått ut i mjukisbyxor och hoppas att jag inte gör det heller. Är jag trött så blir jag ännu tröttare av att klä mig i kläder som jag inte gillar. I min första graviditet så hade jag inte någon gravidjacka och jag förstörde 3 jackor under vintern, de sprack i dragkedjor och sömmar. Jag var alltid tvungen att öppna jackan för att kunna sätta mig in i bilen. På slutet hade jag en enorm dunjacka och jag kände mig som ett vandrande kylskåp.
Jag har oxå ett behov av att känna mig "ok" och ut i mjukisbyxor? Njae.. Konstigt nog kan jag tyckad et ser ok ut på andra. HAr kollegor som går i det på jobbet ibland men jag vill inte... Eller jag har varit på apoteket och ICA i onepice. Inte gravid men ändå.. Ifs var jag sjuk då..
Ska kolla om jag hittar ngt ok på Ullared. Den jag hittade där förra gången var liet "rund" i formen och jag kunde dra åt den nertill så den blav rätt ok. Vit, tunnare dunhistora. HAr en(enl mig) rätt fin Henri Lloyd jacka som jag inte vill förstöra. Den kommer säkert vara gångbar 10 år till om jag inte pajjar den.
Prins Williams Mamma skrev 2013-09-24 13:11:31 följande:
När jag låg på specialförlossningen 2011 så kom dom flertal gånger in på förlossningsrummet och sa att dom hade svårigheter med att hitta min journal dom letade verkligen överallt sa dom.
VAr det här i gbg? Det är sif inte så konstigt journalsystemet är bytt. Viss journal finns inscannad men inte allt.Då måste man beställa det från arkivet och det är juinte alltid så smidigt..
Detta var inte på sjukhuset utan hos BM. Och det är en privatmott.
IdaJ skrev 2013-09-24 13:10:35 följande:
Surt att hon inte kunde komma åt din journal, kan tänka mig att det hade varit kul att jämföra! Va också hos bm igår och hade då (v28+6) ett sf mått på 28. Vet inte alls vad det låg i kurvan.
Mysigt med gravidmassage! Har också funderat på det pga smärta i ryggen. Du får gärna berätta hur det va sen. Är det i Göteborg du har beställt? :)
På Energikällan mellan PizzaHut och Hmm ngt mer. mitt emot Ströms?
Rec kommer! Bokad till 11/10..