Inlägg från: Maybe |Visa alla inlägg
  • Maybe

Kvällens/nattens chattråd!

Någon vaken i denna tråden? Jag jobbar inatt och har hemsk halsbränna och arbetsuppgifterna börjar ta slut...

• Maybe
    Maybe skrev 2013-05-02 03:01:28 följande:
    Någon vaken i denna tråden? Jag jobbar inatt och har hemsk halsbränna och arbetsuppgifterna börjar ta slut...

Jag tillägger att jag sover uruselt på natten när jag jobbar dag och jag kan bara sova ett par timmar på dagen när jag jobbat natt. Sömn är klurigt...
  • Maybe
    Doofie skrev 2013-05-02 03:05:09 följande:
    Sömn är superklurigt, har du också vänt på dygnet??

Jag tror inte jag har det faktiskt. Jag sover helt enkelt lite när som helst på dygnet :-P

Jag ska jobba imorgon natt också men vettifan hur det ska gå om jag inte kan sova på dagen... Mitt kontrollbehov gör att så fort jag vaknar till minsta lilla vill jag kolla vad klockan är, vad som händer på fb, missade samtal och sms, kolla vad hunden och sambon gör. Samt kissa var femte minut. Jag har tyckt att det varit underbart att jobba natt men detta blir nog mina sista nätter men utan sömnen är det inte så roligt längre...
  • Maybe

Jag tyckte du gjorde rätt i att starta den här tråden så jag ser att det finns fler än jag som är vaken

• Maybe

Jag är visserligen "bara" i vecka 25 men hitills älskar jag att vara gravid. Det är det mest underbara som finns!!

Tror inte jag kommer känna så om ett par månader, men man kan ju alltid hoppas

• Maybe

Tack Doofie!

Den där kennel blågul har ju lämnat telefonnummer... Liiiite sugen på att spamma med en massa meningslösa sms mitt i natten :-P

Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!