Lite tårta & kaffe är gott mitt in natten, i alla fall tårta tycker jag, gillar inte kaffe.
Själv ska man snart äta kyckling ^-^
Såhär sent? Jag är sen för att vi hade massa ärenden på eftermiddagen och sedan skulle jag göra trerätters och ta en långdusch och raka mig överallt Jag tror vi åt förrätt vid 23.30.
Hehe, ja, jag är hungrig på kyckling!! Kanske jag är gravid i alla fall... Sam Angie, hehe.
Rakat dig överallt? Utan hjälp? ;)
Vad är det bästa tips för att undvika röda prickar efter rakning?
Hur jag än gör kommer det minst upp en liten prick.. :(
Haha
Yep!
Hmm, jag vet inte faktiskt? Jag rakar bara.. Jag brukar klara mig. Men jag försöker att inte raka mig för ofta. Typ var tredje/fjärde dag för att slippa såna där utslag.
Vad brukar du använda för rakningsgel eller vad använder du? :)
Vill bara raka mina ben, armhålor och lite på min fitta.
Bena och armhålorna går bra att raka, men inte musen, hon vill inte.
HON FÅR BARA DUMMA PRICKAR OCH KILAR DUMT GÖR HON MED.
Mjo, kliar gör det för mig efter typ 2-3 dagarJag får typ klia mig själv till sömns
Nu har jag ju varken bikini eller linje men paa naagot sätt tror jag att, om man har problem med röda prickar vid rakning, att det kan vara bättre att vaxa. Har du provat?
Jag kommer då inte vaxa någon del av kroppen..
Du kanske skulle köpa en sån där silkepeel apparat som rycker stråna istället så slipper du prickar, eller spara håret, det är ju enklast.
Fast annars tror jag att raka medhårs försiktigt är bäst.. Men prickar blir de väl för hårsäckarna blir inflammerade o huden irriterad, eller är ja helt ute o cyklar
Tack
Ja , något sånt. När jag rakar så kör jag lite åt alla håll och kanter typ Men det funkar för mig.
Fast daa aaterstaar ju fraagan varför man vill bleka mustachen...? Daa syns den ju knappt och är inte liksom det hela grejen med en mustach. Att den syns...