![bamse75](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Nu har jag ju varken bikini eller linje men paa naagot sätt tror jag att, om man har problem med röda prickar vid rakning, att det kan vara bättre att vaxa. Har du provat?Doofie skrev 2013-05-04 02:23:19 följande:Någon som vet hur man rakar bikinilinjen på bästa sätt?
-
För övrigt är det ju trevligt att se att det finns fler vakna här i natten.
@AngieT: Klart du ska öppna en till flaska champange! -
Haha. Jag har ingen svensk keyboard och är för dum/oteknisk för att fixa det paa min tyska laptop. (jag bor i Tyskland)AngieT skrev 2013-05-04 02:34:56 följande:Jag måste bara fråga, vad har hänt med ditt Å?
-
Har aldrig haft problem vid med prickar eller att det kliar vid rakning (och nu pratar jag pung, inte kind). Fast det är kanske skillnad paa kvinnor och män (jaja, en viss skillnad är det ju, det vet jag. Men jag menar skillnad i hudtyp...)?
-
Misstänker att porrstjärnor vaxar...Doofie skrev 2013-05-04 02:38:34 följande:Tyckte det var en jätte snygg powerpuffpingla...
så sluta förolämpa min blivande man/kvinna!
Buhu? Finns det ingen bra raknings metod? Hur gör porrstjärnorna det!?!
-
Fast daa aaterstaar ju fraagan varför man vill bleka mustachen...? Daa syns den ju knappt och är inte liksom det hela grejen med en mustach. Att den syns...Blitz skrev 2013-05-04 02:48:05 följande:Tänkte att kan man bleka mustaschen kan man bleka bävern..Om man nu inte är ljus därnere ;)
-
Eller hur fan nu Muuuhstaschh stavas! (Om nu AngieT öppnade en ny flska skumpa öpnar jag en flaska Whisky...)
-
Hur mycket tant är Tant egentligen?Blitz skrev 2013-05-04 02:46:38 följande:Ser att ja inte hänger med i samtalet här, tant är lite långsam inatt.
-
Haha. Du, jag bor i forna östtyskland. Du fattar hur jag ser paa det hela, eller...?AngieT skrev 2013-05-04 02:51:13 följande:Inte för tjejer, va
-
Meh. Varför blev min "smiley" en pussmun istället för en "puta med tungan grej" ??
-
Jaja. Jag i min enfald fattad ju inte att vi pratade om kvinliga mustacher. Det är ju naagot helt annat.
-
Och Berlin är inte Östtyskland daa menar du...? (eller var snarare...)Doofie skrev 2013-05-04 02:56:54 följande:ÖSTTYSKLAND!? Stackare... Var någonstans?
Själv bor man i Berlin då och då :D
Forna östtyskland är toppen. Folk är öppnare, trevligare och mer avslappnade. Allt är billigare. (en öl i Weimar 2 euro. En öl i Frankfurt, t ex 4,30 euro). Saa, det är inte särskillt synd om mig. Är ett helt medvetet val.
Vad gör du i Berlin allt som oftast? -
Vänta nu. Vilket skägg pratar vi om här...?Blitz skrev 2013-05-04 03:01:26 följande:Men stopp o belägg.. SÅÅ skäggig e ja inte
-
Med krama menar du daa krama som osäkra tonaaringar gör för att de tror att det är saa man ska göra eller menar du som Bamse och Brumelisa gjorde...?Blitz skrev 2013-05-04 02:55:59 följande:Har man mer mörkare hudtoner och hårfärger finns de en risk att mustaschen synd o ingen tjej vill ju va fjunig på överläppen..
Mitt könshår är lila, precis som resten av min kropp,de fattar du väl.. ;)
Kom o krama tant du. TA MED KYCKLINGEN!! Nu är ja hungrig igen :( -
Jo, det är ju sant. Har inte saa mycket erfarenhet med Berlin själv. Bor i nuläget i Harz regionen.Doofie skrev 2013-05-04 03:07:47 följande:Beror på vart man bor i berlin
Maten/kläderna/sminka ja allt är super billigt i tyskland!
Tycker de från östtyskland pratar kontigt...
Jag bor där, min kille är därifrån.
Får alltid höra av hans pigga mormor som är 93år om hur andra världskriget var, rätt så intressant att höra från någon som verkligen vet hur det var.
Menar du inte de fraan Österrike...? :-P
En av mina första riktiga kompisar jag träffade här i tyskland kommer fraan öst och hon vägrad prata engelska med mig, saa att jag skulle lära mig tyska. Därav är maanga av de östtyska dialekterna naturliga för mig (Sachen Anhalt och Thüringen framförallt) -
Jag tror du missade just de utgaavorna av serietidningen Bamse. Inte mycket barnförbjudet där...Blitz skrev 2013-05-04 03:09:27 följande:Du så långt tänkte jag inte, men eftersom Doofie ville krama mig så gissar ja att hon smyger till sig lite klämmande oxå, vilket e lite väl barnförbjudet för Bamses del.
-
Kan inte minnas att han var anklagad för naagot med knark men han var ju alltid anklagad för att vara kommunist.
Fast när jag tänker efter är det naagot med Bamse och knark. Jag tror det har naagot med dunderhonungen att göra. -
Ja, fast jag maaste säga att av beskrivningen (jag har ju inte läst serien själv) laater det som att Skalman tar rejält avstaand till knark. Han bränner ju t o m upp fälten där de "ond" odlar sina droger.Blitz skrev 2013-05-04 03:31:37 följande:Det är i en tidning som skalman är fångad eller nått sånt av en trollkarl med medhjälpare vars namn är morfin eller nått sånt dumt
OH Ja hitta =)
www.aftonbladet.se/nyheter/article10200003.ab -
Verkar som att alla gaat och lagt sig. Ska jag nog ocksaa göra nu...
-
Jo, här äre vaket me....