Inlägg från: bamse75 |Visa alla inlägg
  • bamse75

Kvällens/nattens chattråd!

Doofie skrev 2013-05-04 02:23:19 följande:
    Någon som vet hur man rakar bikinilinjen på bästa sätt?
    Nu har jag ju varken bikini eller linje men paa naagot sätt tror jag att, om man har problem med röda prickar vid rakning, att det kan vara bättre att vaxa. Har du provat?
  • bamse75

För övrigt är det ju trevligt att se att det finns fler vakna här i natten.
    @AngieT: Klart du ska öppna en till flaska champange!

• bamse75
    AngieT skrev 2013-05-04 02:34:56 följande:
    Jag måste bara fråga, vad har hänt med ditt Å?Glad
    Haha. Jag har ingen svensk keyboard och är för dum/oteknisk för att fixa det paa min tyska laptop. (jag bor i Tyskland)
  • bamse75

Har aldrig haft problem vid med prickar eller att det kliar vid rakning (och nu pratar jag pung, inte kind). Fast det är kanske skillnad paa kvinnor och män (jaja, en viss skillnad är det ju, det vet jag. Men jag menar skillnad i hudtyp...)?

• bamse75
    Doofie skrev 2013-05-04 02:38:34 följande:
    Tyckte det var en jätte snygg powerpuffpingla... Drömmer så sluta förolämpa min blivande man/kvinna!

Buhu? Finns det ingen bra raknings metod? Hur gör porrstjärnorna det!?!

Misstänker att porrstjärnor vaxar...
  • bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 02:48:05 följande:
    Tänkte att kan man bleka mustaschen kan man bleka bävern..Om man nu inte är ljus därnere ;)
    Fast daa aaterstaar ju fraagan varför man vill bleka mustachen...? Daa syns den ju knappt och är inte liksom det hela grejen med en mustach. Att den syns...
  • bamse75

Eller hur fan nu Muuuhstaschh stavas! (Om nu AngieT öppnade en ny flska skumpa öpnar jag en flaska Whisky...)

• bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 02:46:38 följande:
    Ser att ja inte hänger med i samtalet här, tant är lite långsam inatt.
    Hur mycket tant är Tant egentligen?
  • bamse75
    AngieT skrev 2013-05-04 02:51:13 följande:
    Inte för tjejer, va
    Haha. Du, jag bor i forna östtyskland. Du fattar hur jag ser paa det hela, eller...?
  • bamse75

Meh. Varför blev min "smiley" en pussmun istället för en "puta med tungan grej" ??

• bamse75

Jaja. Jag i min enfald fattad ju inte att vi pratade om kvinliga mustacher. Det är ju naagot helt annat.

• bamse75
    Doofie skrev 2013-05-04 02:56:54 följande:
    ÖSTTYSKLAND!? Stackare... Var någonstans?
    Själv bor man i Berlin då och då :D

Och Berlin är inte Östtyskland daa menar du...? (eller var snarare...)Tungan ute
    Forna östtyskland är toppen. Folk är öppnare, trevligare och mer avslappnade. Allt är billigare. (en öl i Weimar 2 euro. En öl i Frankfurt, t ex 4,30 euro). Saa, det är inte särskillt synd om mig. Är ett helt medvetet val.
    Vad gör du i Berlin allt som oftast?
  • bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 03:01:26 följande:
    Men stopp o belägg.. SÅÅ skäggig e ja inte
    Vänta nu. Vilket skägg pratar vi om här...?
  • bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 02:55:59 följande:
    Har man mer mörkare hudtoner och hårfärger finns de en risk att mustaschen synd o ingen tjej vill ju va fjunig på överläppen..

Mitt könshår är lila, precis som resten av min kropp,de fattar du väl.. ;)

Kom o krama tant du. TA  MED KYCKLINGEN!! Nu är ja hungrig igen :(
    Med krama menar du daa krama som osäkra tonaaringar gör för att de tror att det är saa man ska göra eller menar du som Bamse och Brumelisa gjorde...?
  • bamse75
    Doofie skrev 2013-05-04 03:07:47 följande:
    Beror på vart man bor i berlin Drömmer
    Maten/kläderna/sminka ja allt är super billigt i tyskland!
    Tycker de från östtyskland pratar kontigt...
    Jag bor där, min kille är därifrån.

Får alltid höra av hans pigga mormor som är 93år om hur andra världskriget var, rätt så intressant att höra från någon som verkligen vet hur det var.
    Jo, det är ju sant. Har inte saa mycket erfarenhet med Berlin själv. Bor i nuläget i Harz regionen.
    Menar du inte de fraan Österrike...? :-P
    En av mina första riktiga kompisar jag träffade här i tyskland kommer fraan öst och hon vägrad prata engelska med mig, saa att jag skulle lära mig tyska. Därav är maanga av de östtyska dialekterna naturliga för mig (Sachen Anhalt och Thüringen framförallt)
  • bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 03:09:27 följande:
    Du så långt tänkte jag inte, men eftersom Doofie ville krama mig så gissar ja att hon smyger till sig lite klämmande oxå, vilket e lite väl barnförbjudet för Bamses del.
    Jag tror du missade just de utgaavorna av serietidningen Bamse. Inte mycket barnförbjudet där...
  • bamse75

Kan inte minnas att han var anklagad för naagot med knark men han var ju alltid anklagad för att vara kommunist.
    Fast när jag tänker efter är det naagot med Bamse och knark. Jag tror det har naagot med dunderhonungen att göra.

• bamse75
    Blitz skrev 2013-05-04 03:31:37 följande:
    Det är i en tidning som skalman är fångad eller nått sånt av en trollkarl med medhjälpare vars namn är morfin eller nått sånt dumt

OH Ja hitta =)
    www.aftonbladet.se/nyheter/article10200003.ab
    Ja, fast jag maaste säga att av beskrivningen (jag har ju inte läst serien själv) laater det som att Skalman tar rejält avstaand till knark. Han bränner ju t o m upp fälten där de "ond" odlar sina droger.
  • bamse75

Verkar som att alla gaat och lagt sig. Ska jag nog ocksaa göra nu...

Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!